• Fashionloverrrr

    Kan man lita på denna sida?

    Vill köpa en jacka som kostar flera tusen men hittade en sida där kostnaden på samma jacka är några tusingar billigare. När jag skulle beställa fanns det bara direkt betalning och det stod på leveransinformation följande:

    Vi garanterar punktlig leverans nödvändiga order placeras och transfereringar. Och ett

    spårningsnummer kommer att skickas så snart som varorna levereras. Men vi kan inte kontrollera

    statusen för din försändelse efter att den lämnar vår leveransavdelningen. Orsaken till

    förseningen kan bero på väder problem eller andra omständigheter utanför vår kontroll.

    För enkelhetens skull och skydda våra kunder, erbjuder vi möjligheten att skicka din beställning,

    kräver direkt signatur. Observera att valet att acceptera paketet utan att behöva för

    undertecknande, måste de vara ansvariga för thatshould ditt paket försvinner under transporten

    eller efter förlossningen.

    Är det någon som beställt från denna sida eller skulle våga? www.farligmidsommar.se

  • Svar på tråden Kan man lita på denna sida?
  • Anonym (Nej)

    Jag behöver inte ens gå in på den, adressen säger allt.

    Om det är för bra för att vara sant är det inte sant.

  • Loigios

    Nope! Googletranslate och tveksamma leveransvillkor gör att jag drar öronen åt mig. Och om jackan är några tusen billigare så är frågan, är den äkta? Att viss prisskillnad finns är naturligt, men inte i den prisklassen.

  • Anonym (Meh)

    Har du ens läst vad du själv kopierat in? Det är ju inte ens riktig svenska utan något konstigt översatt. Och adressen sen? 
    Dessutom är det inte helt normalt att en jacka kan hittas flera tusen kronor billigare om det inte är någon form av superrea i en känd butik...
    Givetvis bluff och båg. Handlar du där kommer du bli av med dina pengar och bli utan jacka, alternativt få hem en ful, billig kopia i dålig kvalité.

Svar på tråden Kan man lita på denna sida?