• Stargi

    Gravid med bf juli 2018

    Hej är där fler som plussat och kommer ha bf i juli ? ????

    Tänkte att vi kunde följa varandra ????

    Jag plussade idag på första försöket med andra barnet. (

    jag har velat ha fler barn men min man har inte varit redo förrän nu)

    min dotter är 2år.

  • Svar på tråden Gravid med bf juli 2018
  • Emsons

    Jag plussade idag!!! BF 10/6 enl min beräkning. Har en son på 7 år sedan tidigare och vi har försökt få barn i 5 1/2 år

  • Emsons

    Jag har ont i magen på vänstra sidan långt ner, vad kan det vara? När jag reser mig hastigt och så, Är grymt orolig, har känts vi det från och till sedan ägglossningen..

  • Xray

    + i söndags. Första försöket, tredje barnet. Känns konstigt, då jag inte har några symtom ännu. Men det kommer väl snart

  • Xray
    Emsons skrev 2017-10-02 13:30:24 följande:

    Jag plussade idag!!! BF 10/6 enl min beräkning. Har en son på 7 år sedan tidigare och vi har försökt få barn i 5 1/2 år


    Grattis!!! Kan inte relatera då jag blev gravid alla 3 ggr vid första försöket men jag kan tänka mig känslan när man lyckas efter så lång tid. Hoppas allt går superbra ????
  • Xray
    Emsons skrev 2017-10-02 13:30:24 följande:

    Jag plussade idag!!! BF 10/6 enl min beräkning. Har en son på 7 år sedan tidigare och vi har försökt få barn i 5 1/2 år


    Grattis!!! Kan inte relatera då jag blev gravid alla 3 ggr vid första försöket men jag kan tänka mig känslan när man lyckas efter så lång tid. Hoppas allt går superbra
  • Stargi
    Emsons skrev 2017-10-02 13:30:24 följande:

    Jag plussade idag!!! BF 10/6 enl min beräkning. Har en son på 7 år sedan tidigare och vi har försökt få barn i 5 1/2 år


    Stort grattis :) :)
  • casu

    Hej!
    Jag plussade svagt i lördags med Clear Blue earls-test (bf 14/6). BIM är beräknad till imorgon. Har ni erfarenhet av hur pålitliga testen är? Är så himla glad för mitt plus men vågar liksom inte riktigt tro på det till 100%... Antar att de bara är att vänta och se, men vad tror ni? Kan man lita på testet? 

  • casu
    casu skrev 2017-10-02 16:13:54 följande:

    Hej!
    Jag plussade svagt i lördags med Clear Blue earls-test (bf 14/6). BIM är beräknad till imorgon. Har ni erfarenhet av hur pålitliga testen är? Är så himla glad för mitt plus men vågar liksom inte riktigt tro på det till 100%... Antar att de bara är att vänta och se, men vad tror ni? Kan man lita på testet? 


    Plussade i söndags* menar jag, dvs igår, 2 dagar före BIM.
  • Stargi
    casu skrev 2017-10-02 16:15:16 följande:

    Plussade i söndags* menar jag, dvs igår, 2 dagar före BIM.


    Är testet positivt så är det bara att vara glad för dem visar inte fel när det positivt

    Så stort grattis :) jag plussade 4 dagar innan bim :)
  • Stargi

    Varit på första bm besöket och fått inbokat vul. Så nervös och hoppas det finns ett hjärta som tickar.

  • Hipphurra

    Jag fick 2 streck 31 oktober och borde vara i v 5+5 om jag fattat räkningen rätt? Eller hur blir det? Min senaste mens första dag var 27 september. Har tid för inskrivning den 16e! Följer gärna er andra som också är tidigt gravida om ni har någon blogg eller instagram?

  • Erica92

    hej :) plussade igår , äl+9 och är beräknad i slutet av juli :) har sedan innan en son på 10 månader :) inga speciella symtom utöver nästäppa och ökad kissnödighet :) hur mår ni andra? =) 

  • Erica92

    hej :) plussade igår , äl+9 och är beräknad i slutet av juli :) har sedan innan en son på 10 månader :) inga speciella symtom utöver nästäppa och ökad kissnödighet :) hur mår ni andra? =) 

  • JP79

    Hej!
    Plussade i veckan. Förmodligen i vecka 6 om jag räknat rätt. Barn nummer två, inte helt planerat så jag blev lite nervös. Roligt men stor omställning då vi inte hade tänkt att skaffa fler barn. Hoppar på denna tråden nu så jag får följa alla er 

  • höstmamma
    Hipphurra skrev 2017-11-05 00:49:25 följande:

    Jag fick 2 streck 31 oktober och borde vara i v 5+5 om jag fattat räkningen rätt? Eller hur blir det? Min senaste mens första dag var 27 september. Har tid för inskrivning den 16e! Följer gärna er andra som också är tidigt gravida om ni har någon blogg eller instagram?


    Precis lika mig:) senaste mens första dag 27 sept men är i vecka 5+5 idag! :)
Svar på tråden Gravid med bf juli 2018