• Anonym (Kåt)
    Äldre 28 Sep 14:42
    11860 visningar
    8 svar
    8
    11860

    Höggravid, kåt och spontana orgasmer

    Som rubriken lyder så är jag höggravid i vecka 34 med mitt första barn.

    Under nästan hela graviditeten, förutom i början, då mådde jag peck, har jag vart mera kåt än innan graviditeten.

    Känslan blir bara större och större. Min man försöker hänga med men han jobbar och är trött största delen.

    Visst va det ganska mysigt i början att va små kåt, men nu är det extremt och börjar bli jobbigt.

    Till råga på allt så får jag orgasm väldigt ofta. Vet inte om det har med att det är ett "tryck" nedåt eller om man bara är typ extra svullen där nere.

    Men nu får jag spontana orgasmer oxå, tänker jag på något upphetsande tillräckligt mycket så slutar det med en orgasm. Det är svårt att inte tänka på något upphetsande när man är kåt. Vad är det här liksom? Har inte hört någon annan som fått liknade?

    Dom här spontana orgasmerna kommer i tid och otid och det är inte alltid så kul.

    Jag har dock lyckas med en strategi, när orgasmen kommer fejkar jag att bebis sparkar eller att jag får som en förvärk. Då jag till och med brukar råka stöna lite. Folk har då förståelse.

    Skönast är ju som sagt att få onnanera mycket och brukar då lyckas hålla det under "kontroll" men hammnar ändå i lite pinsamma situationer ändå.

    Här förra fredagen följde jag med på tjejmiddag men mitt tjejgäng. Som vanligt efter att dom druckit några glas började dom prata sex, i början va det kul. Sen blev jag bara mer och mer kåt sen kom orgasm efter orgasm. Skylde helt på förvärkar vilket dom verkade gå på. Men där satt jag, magen va som en hård basketboll och orgasm efter orgasm rullade in, när dom pratade sexställningar, penis storlekar, sex insidenter mm

    Jag fick liksom gunga fram och tillbaka medans jag skylde på förvärvar och bebis som sparka. Dom tyckte synd om mig, klappade mig på magen och helt ont anade undertiden jag hade orgasm och stönade fram små aj aj..

    Samtidigt som det är upphetsande får jag även skuld.

    En tjej va till och med så snäll som erbjöd sig att klappmassera magen, vad skulle jag säga?

    Nej alltså jag håller på att komma hela tiden när du masserar?

    Sådär satt jag, hon smekte magen och jag gungade fram orgasmer

  • Svar på tråden Höggravid, kåt och spontana orgasmer
  • Anonym (Också gravid­kåt)
    Äldre 28 Sep 14:51
    #1

    Det där med spontanorgasmer känner jag inte alls igen (är visserligen bara i vecka 25), men jag har blivit sjukt kåt! Och går igång mer och mer på analsex, blir oftast bara det nu för tiden. Jag och pappan bor inte ihop, vilket kanske är tur för han hade haft fullt upp, så min dildo får jobba desto mer. Skyller på det öka blodflödet där nere, vilket förmodligen även skulle kunna orsaka dina orgasmer.

  • Anonym (Kåt) Trådstartaren
    Äldre 28 Sep 14:58
    #2

    Ja konstigt att man blir så kåt? Jag hade inte hört det inna, blir lite chockad faktiskt.

    Jag onnanerar oxå väldigt mycket och tycker om analt men inte bara.

  • Äldre 28 Sep 15:32
    #3

    Helt underbart, hör av dig om du vill ha diskret magmassage

  • Anonym (Suss)
    Äldre 29 Sep 14:55
    #4

    Hade det också kunde bli galet kåt fick byta trosor ibland 4-5 ggr/dag men mannen klagade inte han fick ibland jobba hårt och tur man hade massagestav när han inte var hemma.

  • Anonym (Nån som behöve­r hjälp)
    Äldre 29 Sep 16:11
    #5

    Gravid sex är ibland det sexigaste som finns.. Nån som vill ha hjälp att komma så säg till..

  • Anonym (Nyfik­en Kåt)
    Äldre 16 Aug 15:50
    #6
    Anonym (Nån som behöver hjälp) skrev 2017-09-29 16:11:33 följande:

    Gravid sex är ibland det sexigaste som finns.. Nån som vill ha hjälp att komma så säg till..


    Och nu efteråt hur är det då? har det avtagit?? Glad
  • Anonym (Också gravid­kåt)
    Äldre 5 Sep 21:01
    #7

    Haha, här är det torrt som fnöske... Eller om det är tröttheten som gör det. Inte fasen är jag så sugen på sex när det blir 15 minuter över, utan då vill iaf andas och typ sova... Dock har jag ganska lätt för att komma. Läste någonstans att det kunde bero på att det är många nerver som går av under förlossningen (vaginal), vilket typ bildar nya nervändar som stimuleras.

  • Anonym (Nyfik­en Kåt)
    Äldre 6 Sep 16:07
    #8
    Anonym (Också gravidkåt) skrev 2018-09-05 21:01:15 följande:

    Haha, här är det torrt som fnöske... Eller om det är tröttheten som gör det. Inte fasen är jag så sugen på sex när det blir 15 minuter över, utan då vill iaf andas och typ sova... Dock har jag ganska lätt för att komma. Läste någonstans att det kunde bero på att det är många nerver som går av under förlossningen (vaginal), vilket typ bildar nya nervändar som stimuleras.


    Hur länge sedan är det du förlöste? det kke är förtidigt ännu att ENS tänka på sex. Vi började inte med det efter 6 månader.
Svar på tråden Höggravid, kåt och spontana orgasmer