• Julie17

    Väldigt tidigt MF?

    Hej! Vi är ju rätt många som gillar att överanalysera symtom, någon kanske kan hjälpa mig ;)

    Jag hade BIM i söndags, kom ingen mens förrän i natt/morse. Tolkar förstås detta som 0 graviditet och missräkning från min sida.. men mensen är sig inte lik. Den har vart jättesparsam, kan inte ens ha tampong i, för "torrt" och gör då ont. Klarröd från början, brukar inte börja så. Utöver detta har jag så jääkla mycket mer mensvärk, både framsida och bak i ländryggen. Jag brukar aldrig ens ha värk och nu har det nästan känts som när jag hade kopparspiral, övervägde nästan gå hem från jobbet.

    Undrar om någon känner igen detta? Kan det ha varit ett tidigt missfall ändå? Eller något annat? Infektion? Kroppen kan ju bete sig märkligt i många lägen.. men ibland undrar man..

  • Svar på tråden Väldigt tidigt MF?
  • Julie17

    Ja, före och på BIM-dagen men sedan bara väntat.. kanske bara mens som är spökig(?), men är så orolig att det ska vara ngt annat som cystor, inflammationer eller infektioner eller annat. Brukar inte ha ont och är löjligt rädd för sånt som ovan och missfall och vad som kan orsaka sånt..

Svar på tråden Väldigt tidigt MF?