• Anonym (Sara)

    Tråden för oss som är otrogna

    Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

    Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

    Allt som hör till detta ämne. :)

    Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

    Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

    Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

  • Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Sara)

    Du har så rätt :)

    Jag tror inte moralpoliserna kan hålla sig härifrån. :D

    Men jag är det ibland och jag gillar det 

  • v i r r a
    Anonym (Sara) skrev 2017-09-29 11:07:17 följande:

    Du har så rätt :)

    Jag tror inte moralpoliserna kan hålla sig härifrån. :D

    Men jag är det ibland och jag gillar det 


    Du kan väl börja berätta själv utifrån frågeställningarna?

    Själv har jag aldrig varit otrogen och tänker inte heller leka polis.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Sara) skrev 2017-09-29 08:34:21 följande:

    Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

    Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

    Allt som hör till detta ämne. :)

    Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

    Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

    Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.


    Spänningen som byggs upp innan träff...pirret i magen...
    Att få utforska en ny kvinnokropp och upptäcka hur jag får just henne att nå extas.
    Att själv bli utforskad för första gången...
    Underbart!
  • KerYghi

    Har haft förhållande i flera år, men har varit otrogen massor av gånger. Får mer uppmärksamhet av tjejer när de få reda på att jag är i förhållande, å detta kan vara en av anledningarna till otrogenheten. Samt att det är mycket skönare att ligga med andra än med min egen tjej, just i den stunden som jag knullar en annan tjej så känner jag mig en väldigt hemsk människa å denna känslan är bäst. Använder ingen app eller hemsida för att hitta tjejer, utan de kommer bara...

  • Pussan
    Chrille_84 skrev 2017-09-29 11:27:21 följande:

    För mig är det spänningen som lockar... det förbjudna.


    Ännu bättre när det inte är förbjudet utan tillåtet och jag kan berätta för Lover sen hur skönt jag har blivit knullad...och då får jag en omgång till, för han blir så kåt då!
  • Robert 832

    För mig handlar det om att införa ett moment av fara, drama, spänning och passion i nått som annars skulle kännas slentriant.

    Jag fungerar inte alls i en strikt monogram relation. Nån slags utomstående måste finnas med i bilden och då jag själv ofta tacklas med skuldkänslor ovanpå spänningen föredrar jag en otrogen partner istället.

  • Jeanskillen
    Pussan skrev 2017-09-29 23:48:46 följande:
    Ännu bättre när det inte är förbjudet utan tillåtet och jag kan berätta för Lover sen hur skönt jag har blivit knullad...och då får jag en omgång till, för han blir så kåt då!
    Fantastiskt, blir du knullad på ett sätt som din kille inte knullar dig vanligtvis. Jag själv knullar på ett helt annat sått när jag gör det.
  • steffo75

    Bra tråd. Man lär sig saker varje dag här! Jag är den trogna typen fast jag gillar att flirta och sedan gå hem och knulla frun istället.

Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna