Inlägg från: Anonym (vrf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vrf)

    infektion efter abort

    Hej. Det är ju 4 veckor sedan jag gjorde abort. Fick infektion en vecka efter i livmodern så blev inlagd med antibiotika i blodet. Dom såg rester kvar i livmodern så skrapning kunde vara aktuellt. Men skickades sen hem med antibiotika i tablettform. Mådde bättre o blödningen avtog helt.

    Nu på sistone har jag haft gula sega flytningar. Svettas, dålig mage, illamående (kraftigt på gränsen till att kräka hela tden), varm, feberkänsla, obehag, smärta och öm i magen samt rygg, långt ner i magen o bak i svanken. Hjärtklappning, yrsel.

    Åkte in o kollade idag för misstänkt infektion. Alla prover såg bra ut (hade dock tagit Alvedon innan). På VUL såg hon en tunn slemhinna men inget som orsakat infektion sa hon.. Sedan såg hon en cysta. Hon sa inte var eller så utan bara att jag hade en cysta men de får man lov o ha typ. O att jag kanske har ägglossning nu.

    Alltså jag känner mig jätte sjuk. Som världens influensa. Mår så otroligt illa o kan inte äta och känner sånt obehag. Blir orolig.

    Hon sa jag skulle ringa igen om jag får feber..

    Kan man må såhär av cystan?? Någon som haft en cysta? Eller vad händer med min kropp? :(

Svar på tråden infektion efter abort