• Anonym (@)

    Bisexuell tjej?

    Kan det finnas ngn tjej/kvinna som är bi eller går i de funderingarna här tro? ???? Runt 30 årsåldern.

  • Svar på tråden Bisexuell tjej?
  • Anonym (@)
    elimo skrev 2018-02-03 17:16:47 följande:

    Ja, jag tror att jag är bi.är 32


    Spännande! Hur långt har du kommit i de tankarna då? :)
  • LILLYJO

    Jag har också såna tankar. Är i en relation med en man men tänker ibland hur det skulle vara att vara med en kvinna. Har kysst tjejer förut, så mjukt o mysigt ????

  • Anonym (JJ)

    Jag är, 27 år. Men har vetat om det i snart 9 år. Haft ett förhållande med en tjej i 2 år. Väntar dock barn med den stora kärleken i mitt liv som är en man. Men saknar ibland närheten av en kvinna.

  • Anonym (JJ)

    Jag är, 27 år. Men har vetat om det i snart 9 år. Haft ett förhållande med en tjej i 2 år. Väntar dock barn med den stora kärleken i mitt liv som är en man. Men saknar ibland närheten av en kvinna.

  • Anonym (JJ)

    Jag är, 27 år. Men har vetat om det i snart 9 år. Haft ett förhållande med en tjej i 2 år. Väntar dock barn med den stora kärleken i mitt liv som är en man. Men saknar ibland närheten av en kvinna.

  • elimo
    Anonym (@) skrev 2018-02-09 18:20:47 följande:

    Spännande! Hur långt har du kommit i de tankarna då? :)


    Jag har ett förhållande med en man men är också tillsammans med en kvinna då och då.
  • Anonym (@)
    LILLYJO skrev 2018-02-09 21:28:36 följande:

    Jag har också såna tankar. Är i en relation med en man men tänker ibland hur det skulle vara att vara med en kvinna. Har kysst tjejer förut, så mjukt o mysigt ????


    Ja det är ju det! D e d enda jag gjort med :)
  • Anonym (Ja)

    Är 34 år och har nog vetat att jag är bisexuell sedan högstadiet men inte klarat av att besätta för någon förens nu. Har aldrig varit med någon tjej men drömmer om det och har varit förälskad i några under åren. I somras berättade jag att jag är bisexuell för första gången. Och under hösten berättade jag för min man. Vi har varit tillsammans sedan jag var 17 och har barn tillsammans.

    Jag älskar honom, vill leva resten av mitt liv med honom och skulle aldrig vara otrogen. Men tanken på att aldrig få vara med en kvinna är tung.

  • Anonym (Jag med)

    Jag är nog bi jag med. Tänker ofta i den banorna om hur det vore att vara med annan kvinna inte enbart sexuellt utan leva med. Känns fel ibland i tanken när man lever med en man men jag hoppas verkligen att jag får möjlighet att vara med en kvinna någon gång. 

  • Makarona

    Jag har vetat det "hela livet", men blyg och passiv som jag är här jag bara dragit säkra kort. Hånglar med ett flertal men de har aldrig velat så mycket mer. Eller så har jag redan haft partner. Nu har jag öppet förhållande just för att kunna vara med en tjej ifall jag får chansen.

    Förstår inte hur andra gör. Tur eller vara riktigt flitiga?

  • Tornhöken
    Anonym (Ja) skrev 2018-02-28 21:56:15 följande:

    Är 34 år och har nog vetat att jag är bisexuell sedan högstadiet men inte klarat av att besätta för någon förens nu. Har aldrig varit med någon tjej men drömmer om det och har varit förälskad i några under åren. I somras berättade jag att jag är bisexuell för första gången. Och under hösten berättade jag för min man. Vi har varit tillsammans sedan jag var 17 och har barn tillsammans.

    Jag älskar honom, vill leva resten av mitt liv med honom och skulle aldrig vara otrogen. Men tanken på att aldrig få vara med en kvinna är tung.


    Kan inte din man låta dig vara med en kvinna då?
Svar på tråden Bisexuell tjej?