• Eddan

    Blödning gravid v30

    Hej! ..

    Tänkte kolla om någon varit med om liknande.

    För ca 2 veckor sedan blev jag lite förvånad när jag torkade mig på toan, kom då en liten fläck färskt rätt blod.. torkade mig igen och då blev det ingenting. Tänkte inte mer på det. Sen för ca 1 vecka sedan blev det samma sak igen, då började jag fundera eftersom jag hade symtom på urinvägsinfektion..att det kanske berodde på det. Testade urinet hos barnmorskan förra veckan, hade lite äggvita..men var ingen urinvägsinfektion tydligen..även fast jag tycker jag har symtom. Så lugnade mig där..men nu idag har jag torkat mig igen och två små blodfläckar när jag torkat mig..som sen bara försvinner. Har rätt ont i livmoder på natten när jag vänder mig o så..känns inte farligt..men undrar om någon varit med om något liknande?

    Tycker själv det är jätte konstigt!

    Hoppas någon känner igen sig!

  • Svar på tråden Blödning gravid v30
  • Marrelita85

    Jag har haft färska blödningar i v.8, samt v.17 tror jag det var, samt några gånger till men i mindre mängd. Båda var i samband med toabesök och det kom från slidan. Är nu i v.29. Jag tror att jag har känsliga slemhinnor, alternativt något blodkärl i slidan/livmoder tappen som gärna brister.

Svar på tråden Blödning gravid v30