• Viimsan

    Tips på bra amningsbh

    Är det nån som har tips vart man kan köpa bra amningsbh? Har rätt stora och tunga bröst. Köpte två stycken från jollyroom som jag tyckte var bekväma men får ont i ena bröstet, frossa och till och med feber efter ett par timmar med bh på så är tydligen för små/ sitter inte bra.. vore ju skönt att kunna ha bh nån gång ibland iaf

  • Svar på tråden Tips på bra amningsbh
  • Anonym (K)

    Jag tycker Boobs är skönast! De är mjuka och har inga byglar. Googla så får du upp en massa bilder.

  • Viimsan
    Anonym (K) skrev 2017-10-06 13:33:28 följande:

    Jag tycker Boobs är skönast! De är mjuka och har inga byglar. Googla så får du upp en massa bilder.


    Tack, ska kika!
  • Viimsan

    [quote=78076169][quote-nick]Anonym (K) skrev 2017-10-06 13:33:28 följande:[/quote-nick]Jag tycker Boobs är skönast! De är mjuka och har inga byglar. Googla så får du upp en massa bilder.[/quote

    Haha det var ju faktiskt en riktig sida med bra grejer, blev lite skeptisk när jag skulle googla "boobs" . Tack igen för tipset, fast vågade inte googla bilder...

  • Annelie 76

    Jag köpte från Bon Prix. De är väldigt bra och sköna men alla deras saker är aningen små i storlekarna.

  • Anonym (K)
    Viimsan skrev 2017-10-06 14:06:49 följande:

    [quote=78076169][quote-nick]Anonym (K) skrev 2017-10-06 13:33:28 följande:[/quote-nick]Jag tycker Boobs är skönast! De är mjuka och har inga byglar. Googla så får du upp en massa bilder.[/quote

    Haha det var ju faktiskt en riktig sida med bra grejer, blev lite skeptisk när jag skulle googla "boobs" . Tack igen för tipset, fast vågade inte googla bilder...


    Alltså googla "boobs" och "amningsbh" tillsammans. :)
  • Lisj

    Jag har stor byst och ovanlig storlek själv, handlade på i en butik på Mariatorget i Stockholm som heter Gustaf Mellbin. De verkar ha på nätet också. De hade väldigt bra med storlekar!

    gustafmellbin.se

Svar på tråden Tips på bra amningsbh