• Heeja

    Hej jag skulle behöva lite hjälp

    Jag är en tjej på 15 år min pojkvän är 18 och han ska nu på kryssning i nyår med sina vänner i två dagar men innan han "bestämde" något med de så "bestämde" han med mig att vi skulle vara hos min pappa och fira nyår (vill bara säga att jag fyller år den 29 dec) känner mig på sätt och vis dissad... jag har sagt åt honom att han inte får åka men han säger själv att han kommer göra det ändå och han åker vart han vill, typ som om jag inte har något att säga.. vad ska jag göra? Ska jag "tvinga" honom att stanna hemma och dissa vännerna eller ska jag va hemma själv? (Han och jag har bara varit ihop i ett halv år) så det här skulle vara vår första nyår tillsammans..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-11-01 00:37
    Nu har han köpt biljetter å allt utan att säga något.. och för några veckor sen så skulle han på fest och då frågar han vilken fest han fick gå på typ den han ska på då eller den i nyår och då sa jag att han fick gå på den han skulle då... men nu har han köpt biljetter åh allt... känner mig bortglömd, oälskad

  • Svar på tråden Hej jag skulle behöva lite hjälp
  • Lena

    Han är inte särskilt intresserad av dig. Gör slut och håll dig till yngre killar så blir det troligen bättre

Svar på tråden Hej jag skulle behöva lite hjälp