• Anonym (anony­m tjej)
    Äldre 8 Oct 12:59
    22291 visningar
    31 svar
    -1
    31
    22291

    strap on på kille ?

    Det är så att jag och min kk/pojkvän är båda nyfikna och kåta på tanken att pröva analsex på honom... att jag använder stap on på honom alltså! Den tanken gör mig jättekåt, för vet ju killar har sin g punkt där och vill verkligen han ska få njuta så mkt som det bara går... MEN innerst inne finns en oro att han efter detta kommer gilla det så mycket att "vanlig sex" inte är lika skönt mera... Rynkar på näsan
    Att han inte njuter lika mkt av det mera... och DET hade gjort mig enormt ledsen... för just nu har vi bästa sexet man bara kan önska sig... och vill inte förstöra det!
    Har läst om killar som fått pröva anal sex och efteråt njuter dom inte på samma sätt vid "vaginalt samlag" mer... och det får inte hända Gråter

  • Svar på tråden strap on på kille ?
  • Luftis
    Äldre 8 Oct 13:48
    #1

    Var inte orolig han vill säkert knulla dig som förut inte bara få den i baken.

  • Anonym (anony­m tjej) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 13:51
    #2
    Luftis skrev 2017-10-08 14:48:00 följande:

    Var inte orolig han vill säkert knulla dig som förut inte bara få den i baken.


    Jo det tror jag absolut... men njuter han av det på samma sätt... är DET som oroar mig...
  • Anonym (Avtän­dande)
    Äldre 8 Oct 13:54
    #3
    Anonym (anonym tjej) skrev 2017-10-08 12:59:02 följande:

    Det är så att jag och min kk/pojkvän är båda nyfikna och kåta på tanken att pröva analsex på honom... att jag använder stap on på honom alltså! Den tanken gör mig jättekåt, för vet ju killar har sin g punkt där och vill verkligen han ska få njuta så mkt som det bara går... MEN innerst inne finns en oro att han efter detta kommer gilla det så mycket att "vanlig sex" inte är lika skönt mera... 

    Att han inte njuter lika mkt av det mera... och DET hade gjort mig enormt ledsen... för just nu har vi bästa sexet man bara kan önska sig... och vill inte förstöra det!

    Har läst om killar som fått pröva anal sex och efteråt njuter dom inte på samma sätt vid "vaginalt samlag" mer... och det får inte hända 


    Låter jävligt avtändande och omanligt att du som kvinna ska knulla honom och inte tvärtom
  • Anonym (anony­m tjej) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 13:59
    #4
    Anonym (Avtändande) skrev 2017-10-08 14:54:02 följande:
    Låter jävligt avtändande och omanligt att du som kvinna ska knulla honom och inte tvärtom
    Vadå omanligt ? Är väl många killar som gillar analsex och JAG har ju INGET emot det...
  • Anonym (.)
    Äldre 8 Oct 13:59
    #5

    Min fru sätter på mig emellanåt med strapon. Det är jätteskönt. Men precis som allt när det gäller sex  så är variation något som uppskattas. Det vore jättetrist att bara bli påsatt. 

    Personligen gillar jag förskjutningen i maktbalans också. Vanligtvis så brukar jag som kille få göra det mesta av jobbet, men när jag blir påsatt så handlar det mer om att bara ta emot och njuta av behandlingen.

    Oroa dig inte. lek på bara. 

  • Anonym (anony­m tjej) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 14:02
    #6
    Anonym (.) skrev 2017-10-08 14:59:57 följande:

    Min fru sätter på mig emellanåt med strapon. Det är jätteskönt. Men precis som allt när det gäller sex  så är variation något som uppskattas. Det vore jättetrist att bara bli påsatt. 

    Personligen gillar jag förskjutningen i maktbalans också. Vanligtvis så brukar jag som kille få göra det mesta av jobbet, men när jag blir påsatt så handlar det mer om att bara ta emot och njuta av behandlingen.

    Oroa dig inte. lek på bara. 


    Och du kan njuta lika mkt när du knullar henne ?
  • Anonym (.)
    Äldre 8 Oct 14:34
    #7
    Anonym (anonym tjej) skrev 2017-10-08 14:02:17 följande:

    Och du kan njuta lika mkt när du knullar henne ?


    Ja. Det är precis som typ oralsex. Visst gillar jag det (ibland till och med mer än vaginalt sex) men jag vill i alla fall sätta på henne i fittan i alla fall :)

    Om jag skulle vara dig skulle jag nog oroa dig mer för att killen kanske inte alls tycker om det. Det är ju precis som med tjejer, alla gillar det inte. Krävs ju att man provar nån eller några gånger innan man riktigt vet om man gillar det.

    Och börja litet. Typ 2.5cm diameter. Nu brukar vi använda en dildo som är 22 cm lång, 5.5 cm diameter, det är favoriten
  • Anonym (anony­m tjej) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 14:55
    #8
    Anonym (.) skrev 2017-10-08 15:34:02 följande:
    Ja. Det är precis som typ oralsex. Visst gillar jag det (ibland till och med mer än vaginalt sex) men jag vill i alla fall sätta på henne i fittan i alla fall :)

    Om jag skulle vara dig skulle jag nog oroa dig mer för att killen kanske inte alls tycker om det. Det är ju precis som med tjejer, alla gillar det inte. Krävs ju att man provar nån eller några gånger innan man riktigt vet om man gillar det.

    Och börja litet. Typ 2.5cm diameter. Nu brukar vi använda en dildo som är 22 cm lång, 5.5 cm diameter, det är favoriten
    Är ju just det "till och med mer än vaginalt sex" som oroar mig... att han inte kan njuta lika mkt av att knulla mig mer funkar inte för mig... ????
  • Anonym (.)
    Äldre 8 Oct 15:00
    #9
    Anonym (anonym tjej) skrev 2017-10-08 14:55:03 följande:

    Är ju just det "till och med mer än vaginalt sex" som oroar mig... att han inte kan njuta lika mkt av att knulla mig mer funkar inte för mig... ????


    Äh du tänker för mycket. Njut istället.

    För mig är straponsex bara ett sätt att variera sexlivet.
  • Anonym (anony­m tjej) Trådstartaren
    Äldre 8 Oct 15:36
    #10
    Anonym (.) skrev 2017-10-08 16:00:42 följande:
    Äh du tänker för mycket. Njut istället.

    För mig är straponsex bara ett sätt att variera sexlivet.
    Att jag tänker för mkt har jag aldrig fått höra förut haha !!
Svar på tråden strap on på kille ?