• Anonym (Kaffedraken)

    bruna flytningar innan bim?

    Hade ett tidigt missfall förra månaden i vecka 5+2


    Så min ägglossning kom som vanligt två veckor senare så vi har försökt igen.


    ca 7-8 dagar efter ÄL anade jag att mina flytningar var ytterst ljusbruna/orangea. Det har kommit ytterst lite sedan dess men ökat något lite i färgen men det kommer knappt något i trosskyddet. 


    Idag är det 5 dagar kvar till bim.


    övriga symptom:


    finnar i hela ansiktet, stickningar och känningar i bäckenet som sist. diffus molande känsla i tjejmagen. hungrig och trött. lite svullna bröst som inte ömmar men som det stramar i och smärtar emellanåt.


    min temp är fortsatt förhöjd 37,2


    Snälla har någon mer vart med om liknande blödning? Kan de bero på tidigare missfall att cykeln beter sig konstigt med mensen?


    vill bara ha någon att bolla med.. längtar så.. 


     


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-09 09:47
    Kan tillägga att jag tror jag hade en nidblödning sist som kom 5 dagar efer ÄL i form av blodsträngar i en flytning och sen var det inget mer
  • Svar på tråden bruna flytningar innan bim?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Påbörjan till mens kanske? Jag hade 6 dagars fördröjd mens förra månaden, med precis samma symptom som du beskriver. Har faktiskt aldrig tidigare känt liknande symptom eller haft såpass fördröjd mens, men det var också första månaden sedan vi började få barn och mina tankar hade börjar snurra ordentligt. Ärligt talat tror jag att det också var orsaken att kroppen blev lite skengravid ett par dar ;)


    Men får ju hoppas på motsatsen i ditt fall! Håller tummarna! :)

Svar på tråden bruna flytningar innan bim?