• Anonym (Orolig)

    Hur ser ni på detta? Våldtäkt eller inte? Snälla och behöver era svar. Ursäkta lång text.

    Vi var på en fest och min man åkte hem tidigare medans jag valde att stanna och sova över. Fick en plats på soffan brevid en tjejkompis. Tjejkompisen blev så full så hon somnade på soffan direkt. Jag och en killkompis (min mans kusin) har känt varann länge och har alltid varit jättebra vänner. (killen skulle egentligen sovit hos en annan men eftersom han inte ville gå samtidigt som han som han skulle sova hos så stannade han också kvar.)

    Vi bestämmer ihop att vi ska basta, Ta en till drink och fortsätta prata. Bastun är inne i det lilla hus där jag och Tjejkompisen skulle sova. Alla andra har nu lagt sig. Jag sitter i underkläder och han har en handduk. Det resulterade i en kyss och direkt efter sa jag Nej det är verkligen inte bra vi måste tänka på våra fantastiska respektive. Då svarar killen mig att skit i dom. Strax därefter går vi där ifrån och duschar av oss. Han börjar då rycka i mina underkläder och håller mig tryckt mot duschens hörne. Jag säger igen att vi måste sluta för detta är inte rätt då började han sägs massa dumma saker som att - det är redan försent, - Du kommer endå ångra dig och ha dåligt samvete. Han tar handduschen och frågar mig - vems fel är det? Först svara jag - jag vet inte, då spruta han vatten i ansiktet på mig. Han fråga igen och jag svara - bådas fel, men även då spruta han vatten på mitt ansikte. Tror det blev så kanske 4 gånger innan han fick mig att svara att det är mitt fel.

    När jag kom ur duschen så enligt min första känsla och minne så får jag en lätt knuff eller om han bara tar i mig, Hans minne enligt vad han säger är att jag halkade, jag faller iallafall in i bastuaggregatet.(det gör ont men får inte större problem av det då, det kommer senare)

    Måste också erkänna att jag inte minns allt. Har bara minnen från vissa tillfällen. Vi båda har druckit alkohol men jag brukar aldrig få minnesluckor så bara det känns konstigt. Kan heller inte minnas att jag var så jättefull. Iallafall inte innan bastun. För det är från den stunden som allt blir otydligt.

    Jag minns att jag gick till köket och satte mig på en stol. Borde gått dit strax efter jag skada mig. Jag blev ledsen och grät. Killen skratta då åt mig och sa att jag skulle sluta lipa som en barnunge. Han fråga mig igen vems fel det är och han gav sig inte försen jag svara att det var mitt fel. . Han sa också att - där kan du inte sova, kom hit nu. Då ville han att jag skulle följa med in till rummet med soffan där min tjejvän låg och sov. Jag svarade han att jag visst kunde sova där. Men då fick jag höra hur töntig och dum jag var. Han tjata så mycket på att jag skulle lägga mig på rätta stället så jsg gör det.

    Säger inte emot så mycket längre

    Sen minns jag inte så mycket mer är 2 saker. Han ligger över mig på soffan och har sex med mig. Han drar och sliter så hårt i mitt hår att det gör jätteont. (då är inte jag ens håröm) sen minns jag också hur han puttar ner mig från soffan ner på golvet mellan soffa och bord. Då somnar han. Jag hasar mig upp på soffan med huvudet mot min tjejvänns fötter och halvsitter upp resten av natten.

    Någon gång under kvällen drar han sönder min BH.

    Har pratat med killen i telefon som säger att han inte minns något. Han påstår iallafall att han inte alls kunde minnas att vi haft sex. Det enda han minns är en kyss och dusch.

    Han blev helt förkrossad när jag berättade att det var mer än en kyss. Jag kunde dock inte berätta precis hyr min hela uppfattning är. Då skulle det ju bli att jag bara gav han all skuld.

    Han sa i telefonen att detta är endå bådas fel.

    Killen är nu jätterädd att min man ska berätta för vänner och släkt. För enligt kullen är hans liv slut då.

    Min man ser detta som en våldtäkt och vill aldrig med träffa sig kusins enligt han kommer detta komma ut.

    Jag vet inte hur jag ska se på det eftersom att jag tycker det är mitt fel till viss del. Jag vill bara glömma detta och umgås son vanligt. Tanken på att killens luv kommer förstöras helt om detta kommer ut är så jobbig.

    Min fråga är nu:

    Hur ni ser på detta?

    Vad tycker ni jag ska göra och bete mig?

    Är det något ni undrar så fråga mig gärna. Jag ska försöka svara.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-11 00:57
    Under tiden som vi har sex, han drar mig jättehårt i håret så säger han också så mycket dumma och fula saker. Allt är mitt fel, jag är dum i huvudet, hora och mycket mer. Det är det endå jag hör. Kan inte Någon gång förutom i början av bastun minnas att jag kollat på han. Jag är inte säker men kan varit så att jag kollade bort från han.

    Kan också säga att jag aldrig försökte gå ut från huset. Varför kan man ju undra. Jag vet inte. Alla sov och min mobil var död.

  • Svar på tråden Hur ser ni på detta? Våldtäkt eller inte? Snälla och behöver era svar. Ursäkta lång text.
  • Anonym (Anmäl!)

    Det är våldtäkt och du ska givetvis anmäla! 
    "Killen är rädd att det ska förstöra hans liv", ja, då får han låta bli att våldta sin kompis och kusins fru. Vilket jävla svin! Och så försöker han lägga skulden på dig, fy fan. Nej, anmäl! Lova att du gör det! Det han gjorde är helt jävla fel och olagligt. Hoppas han får fängelse i många år!

  • Anonym (Orolig)

    Tack för svaret. Det jobbiga är att jag inte själv kan se det som våldtäkt. För mig är våldtäkt något större och värre. Jag tänker hela tiden att jag kanske kunde stoppat det eller gått där ifrån. =( Jag är så ledsen och har sjuk ånger och dåligt samvete.

    Jag kommer förstöra hela hans liv (sambo och 3 småbarn) min mans släkt kommer drabbas =(

    Detta hände i helgen så allt är så nytt.

    Min man vill aldrig mer se sin kusin.

  • Anonym (Tor)

    Det är en tveklös våldtäkt. Han har använt hot om våld, utpressning och utnyttjat ditt tillstånd. Eventuellt även drogat dig eftersom du har minneskuckor. Att det kommer att förstöra hans liv är bara helt och hållet hans eget fel. Han är ansvarig för sina handlingar. Även om du HADE varit med på sexet och så kastat dig över honom är det han som har valt att göra det han gjorde. Om du orkar, anmäl.

  • Anonym (Tor)

    Det är för övrigt otroligt vanligt att någon som har blivit våldtagen själv tar på sig hela eller delar av skulden och försöker bortförklara våldtäkten för sig själv. "Om jag inte hade varit så full", "om jag bara hade skrikit nej" och så vidare. Det här vet och utnyttjar män som våldtar. Som i ditt fall, att tvinga dig att säga att det var ditt fel genom tortyrmetod (vatten i ansiktet). Förstå detta: en person har ALDRIG rätt att ha sex med någon som sagt, visat eller signalerat att denne inte vill. Det spelar ingen roll om du först gick med på att kyssa honom i bastun eller om du så ligger naken rakt framför honom. Han har utnyttjat din kropp och ditt tillstånd och du har ingen som helst skuld i det.

  • Anonym (Orolig)

    Jag kan tänka mig att ni tyvärr har helt rätt men allt detta skrämmer mig. Han minns ju tydligen inget alls nästan och det känns fruktansvärt att besättningen min syn på det och då lägga all skuld på han =( Fan va rädd jag är för framtiden.

    Jag är för godhjärtad för att förstöra hans liv medans min man bara vill säga till alla och att jag ska anmäla. Men jag tror inte jag fixar det =(

    Jag kanske är blind, dum och chockad just nu men jag vill bara att litet ska fortsätta som vanligt. Min tanke (önsketanke) är att tiden läker alla sår så vi behöver inte berätta detta för någon.

    Ni tycker säkert som min man nu att jag inte ser klart =( Faaaaaan

  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-10-11 01:19:57 följande:

    Jag kan tänka mig att ni tyvärr har helt rätt men allt detta skrämmer mig. Han minns ju tydligen inget alls nästan och det känns fruktansvärt åt berätta min syn på det och då lägga all skuld på han =( Fan va rädd jag är för framtiden.

    Jag är för godhjärtad för att förstöra hans liv medans min man bara vill säga till alla och att jag ska anmäla. Men jag tror inte jag fixar det =(

    Jag kanske är blind, dum och chockad just nu men jag vill bara att litet ska fortsätta som vanligt. Min tanke (önsketanke) är att tiden läker alla sår så vi behöver inte berätta detta för någon.

    Ni tycker säkert som min man nu att jag inte ser klart =( Faaaaaan


  • Anonym (Tor)
    Anonym (Orolig) skrev 2017-10-11 01:19:57 följande:

    Han minns ju tydligen inget alls nästan


    Säger han.
  • Anonym (Orolig)
    Anonym (Tor) skrev 2017-10-11 01:23:04 följande:

    Säger han.


    Jag vet att han kanske bara säger så men han var helt förkrossad i telefon och bara grät =( fan va jag känner att jag förstör hans liv om detta kommer ut. Jag tror inte ens han berättat för sin tjej. Jag hatar tanken på att vår vänskap mellan familjerna är slut.

    Min man säger att han inte behöver säga något men släkten kommer börja undra varför min man aldrig vill träffa sin kusin igen. Denna släkten umgås endel och alla har nära kontakt.

    Alltså fan att jag kan tänka såhär. Hade jag sett situationen från era ögon, har ju tidigare hört om olika våldtäkter då hade jag garanterat inte sagt som jag gör nu.

    Men är så rädd för att förstöra så många relationer.
  • sebbe420

    Men vad i helvete. Han är ju hemsk. Önskar jag kunde anmäla honom åt dig, jag hade gladeligen förstört hans liv. Anmäl skitungen. Det är inte du som förstör några himla relationer, det ligger helt på honom.

  • Anonym (Orolig)

    Jag hör vad ni säger men allt är så jävla svårt =( Han var så jävla ångerfull och ledsen över situationen som han inte minns. =( Jag tvivlar på mig själv så enormt.

    Men tack alla ni som delat med er av er syn på detta.

Svar på tråden Hur ser ni på detta? Våldtäkt eller inte? Snälla och behöver era svar. Ursäkta lång text.