• missme85

    Flyttstädning hjälp

    Vi ska flytta och bor i en lägenhet på 40 kvm.

    Men jag är usel på att städa så funderar på att ta hjälp av en städfirma.

    Gör det grundlig städning av lister, ugn ovh fläkt och fönster? Vanlig städning kan jag göra men inte så noggrann.

    Är det dyrt? Försökt googla men hittar inga priser.

  • Svar på tråden Flyttstädning hjälp
  • Fjäril kär

    Om du beställer just flyttstädning så vet dom precis vad som ska städas.

    Finns många firmor som utför hushållsnära tjänster så sök på det. Oftast tar de betalt efter storlek på lägenheten. Dvs kvadratmeter.

  • AndreaBD

    De brukar ta betalt per kvadratmeter. Men jag har glömt hur mycket det brukar vara per kvadratmeter. Men det får du säkert fram om du googlar lite. Jo, de gör allt, inklusive fönster, men min erfarenhet är att de missar saker också. Det varierar mycket.

  • tomas68

    Jag driver ett städföretag som tar 40 kr/ kvm före RUT. Vi har 5 dagars garanti om vi missar något. www.lyckohem.nu. Många skriver inte ut priser. Lägsta arvodet är 2000 före RUT så du skulle få din lägenhet städad för 1000 spänn efter RUT

  • Aniiee
    tomas68 skrev 2017-11-01 17:00:12 följande:

    Jag driver ett städföretag som tar 40 kr/ kvm före RUT. Vi har 5 dagars garanti om vi missar något. www.lyckohem.nu. Många skriver inte ut priser. Lägsta arvodet är 2000 före RUT så du skulle få din lägenhet städad för 1000 spänn efter RUT


    Här ringer varningsklockorna högt.
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
Svar på tråden Flyttstädning hjälp