• PowerL

    BIM november 2017

    Fick mens 10/10 så nästa BIM blir i november.

    Fler som vill hänga på?

  • Svar på tråden BIM november 2017
  • cmadde

    jag har bim 5/11 och ÄL 19-21.. förra månaden hade jag starka gravidsymptom och efter mens kom försvann allt!.. lite besviken blev man allt. men nytt försök i oktober;)

  • PowerL

    Sorry jag såg nu att det redan fanns en sån här tråd ????

  • Anonym (JoJosefin)

    Hej!

    Hoppar gärna också in här :)

    Jag är 28, min sambo 30. Vi försöker på första. Slutade med p-piller i juli, haft lite oregelbunden mens sen dess (första mensen kom efter en månad precis, andra kom lite tidigare än vanligt, typ 22 dagar efter första tror jag det var, men sen kom den igen efter en cykel på bara 17 dagar...)

    Hade senaste mensen 4-8 okt. Om jag är regelbunden borde mensen komma igen runt 1-2 nov. Men det hoppas jag inte på såklart! ÄL-tester visar bara negativt känns det som så jag försöker räkna dagar och så försöker vi ha sex regelbundet istället och hoppas på plus.

    Som någon skrev - att få ge ett positivt gravtest (eller ja, inte själva testet utan beskedet tänker jag då) till min mamma och svärmor i julklapp vore så kul!

    Hälsningar,

    Josefin

  • Hoppas på första

    Hej.

    Jag hade Äl 19/10 och Bim är 2/11.

    Gjorde en spolning strax innan Äl av äggledarna och livmoder och det var fri passage. Har läst någonstans att det kan göra det enklare att bli gravid efter en spolning.

    Hoppas verkligen denna gången.

    Redan Äl+2 fick jag svag Molvärk och idag på Äl+4 stickningar i livmodertrakten.. stramar och sticker ibland och har Molvärk.

    Vill igentligen inte känna efter symtom men omedvetet gör man kanske det.

    Bara väntar på att dagarna ska gå så man får testa..

  • cmadde

    Denna eviga väntan.. förra månaden hade jag kraftiga gravidsymptom och var ju tyvärr inte gravid. Denna månaden har jag lite molvärk i livmodern men tänker mest att det är 1 v kvar till mens så....

  • Anonym (S.A)

    Hej allihopa!

    Hänger på här.

    Bim 9 nov. 

    Försök nr 7. Hoppashoppashoppas!!!

    Jag är 26 å sambon 29, vårt första barn och denna gången har vi kört med äl stickor från cb som faktiskt visade glad gubbe idag. Vi håller tummarna å myser massor heeeeela helgen !

Svar på tråden BIM november 2017