• Akua

    Någon som tagit hjälp med inredning? Hur funkade det?

    Hej!
    Någon som anlitat inredningshjälp?
    Jag skulle vilja ha tips och råd med min lägenhet men vet inte hur det funkar.
    Jag har ju bott i min lägenhet i flera år och kan eller vill inte köpa allt nytt och jag vill heller inte ha tips på prylar som kostar massor liksom...

    Jag skulle vilja ha hjälp med färg på vägg, typ av soffbord, tavlor, matbord, tips och idéer liksom på detaljer...
    Någon utifrån som kan komma med tips och idéer efter vad jag gillar i färg och inredning. Jag vet ju vad jag gillar och inte gillar men kan inte få till det....

    Någon som tagit hjälp? Hur funkar det, hur var det för dig?

  • Svar på tråden Någon som tagit hjälp med inredning? Hur funkade det?
  • SupersurasunkSara

    Du kan ju lägga ut en ritning på din lgh, lite bilder på den och vilka möbler du vill behålla och vilka du kan tänka dig att byta ut eller måla om här  

    Annars vet jag att en vän som ville göra om gav en budget som skulle hållas samt sa till att det skulle vara neutrala färger på väggar och stora möbler, men gardiner och sånt kunde få vara lite mer färgglada. 
    Hon blev supernöjd med det mesta, men hon bytte ut glasbordet, det fungerar inte så bra med småbarn som går utefter vardagsrumsbordet och kladdar hela tiden  

  • ElizabethRob

    Jag har anlitat en inredare vid två tillfällen. Tycker det har varit riktigt riktigt bra. Från och med nu kommer jag alltid anlita någon när jag flyttar till nytt. Bli så himla stor skillnad plus att jag skulle köpa nya möbler och fick precis allt MYCKET billigare. Inredarens kostnad blev liksom noll i slutet. Win-win! 

Svar på tråden Någon som tagit hjälp med inredning? Hur funkade det?