• Mimmi O

    Spökstreck eller är där.ett svagt plus?! (Bild)

    Efter några dagar över bim-tiden har det äntligen hänt någpt på stickan. Men är det ett spökstreck eller ett svaaaagt plus?

    Tack för förhand.

  • Svar på tråden Spökstreck eller är där.ett svagt plus?! (Bild)
  • Mimmi O
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-15 06:40:52 följande:

    Gud så svårt, jag tycker se någon skugga?! Vad tycker du om mitt?? Är detta ett plus? Aldrig tagit detta test förut


    Ja, det är jättesvårt!

    Vad är det för typ av test? Känner jag inte igen?

    Det ser onekligen inte negativt ut, men inte helt positivt ut.

    Men visst inger det förhoppningar.
  • Anonym (Positivt)
    Mimmi O skrev 2017-10-15 06:36:20 följande:

    Efter några dagar över bim-tiden har det äntligen hänt någpt på stickan. Men är det ett spökstreck eller ett svaaaagt plus?

    Tack för förhand.


    Positivt :) Har varit gravid åtta gånger och testat mååååånga ggr, sett diverse spök och äkta, det där är ett äkta :) grattis!
  • Mimmi O
    Anonym (Positivt) skrev 2017-10-15 09:05:39 följande:

    Positivt :) Har varit gravid åtta gånger och testat mååååånga ggr, sett diverse spök och äkta, det där är ett äkta :) grattis!


    Underbart!

    Jag ska testa imorgon igen men tack i förväg.
  • Anonym (Negativt)
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-15 06:40:52 följande:

    Gud så svårt, jag tycker se någon skugga?! Vad tycker du om mitt?? Är detta ett plus? Aldrig tagit detta test förut


    Det där testet är negativt , hade det vart posetivt hade båda strecken varit vita
  • Wilbo80
    Mimmi O skrev 2017-10-15 06:36:20 följande:

    Efter några dagar över bim-tiden har det äntligen hänt någpt på stickan. Men är det ett spökstreck eller ett svaaaagt plus?

    Tack för förhand.


    Jo då visst är där ett streck.. Så har mina tidiga positiva tester sett ut! :) vågar mig nog på ett Grattis! :)
  • Mimmi O
    Wilbo80 skrev 2017-10-15 12:18:10 följande:

    Jo då visst är där ett streck.. Så har mina tidiga positiva tester sett ut! :) vågar mig nog på ett Grattis! :)


    Spännande att se de närmsta dagarna. tack i förväg!
Svar på tråden Spökstreck eller är där.ett svagt plus?! (Bild)