• Anonym (SCB)
    Äldre 16 Oct 18:49
    2708 visningar
    11 svar
    11
    2708

    Kondomfråga

    Så, vad röstar du på?

    Alltid kondom oavsett eller aldrig kondom, oavsett.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kondomfråga
  • Anonym (Inget papper på kolan)
    Äldre 16 Oct 19:33
    #1

    Fru sedan många år och steriliserad så aldrig mer en jävla kondom på kuken.

  • Anonym (Inget papper på kolan)
    Äldre 16 Oct 19:33
    #2

    Fru sedan många år och steriliserad så aldrig mer en jävla kondom på kuken.

  • Anonym ((Bara papper på kolan)­)
    Äldre 16 Oct 19:40
    #3

    Hormonpreventivmeddel gör att jag tappar sexlusten och blev kopparförgiftad av kopparspiralen. Nu är set mannens tur att ansvara för att det inte blir mer kids. Kondo fram tills han väljer sterilisering.

    Aldrig mått så bra som jag gör nu utan en massa preparat som fuckar upp lust och mående.

    Aldrig haft så mycket sex som nu :)

  • Äldre 16 Oct 20:11
    #4

    När min fru var tvungen, av medicinska skäl att sluta med Piller borde jag gjort en vasektomi dag ett.

    Med tiden och kondom blev det mindre och mindre penetrerande sex och mer oralt etc.

    Delvis började jag få svårt att behålla ståndet med kondom genom hela samlaget samt ibland svårt att komma.

    Inget som vi egentligen led av då vi ägnar oss åt många andra sexuella aktiviteter.

    Efter något år drygt fick jag tummen ur och gjorde en vasektomi.

    Som sagt skulle gjort det dag ett, så befriande att återigen kunna penetrera utan kondom. Känslan, för mig att känna, slippa fumla med gummi. Känslan för henne när jag kommer i henne. Nu kommer jag antagligen lika ofta någon annanstans än i henne men det har med annat att göra.

  • Anonym (Anton­)
    Äldre 16 Oct 21:26
    #6

    Har bokat tid för sterilisering för jag vill slippa den.

    Frugan däremot tycker att det blir mindre kladdigt med den (men motsätter sig inte ingreppet).

    Vi får se hur det blir sedan. JAG tänker iallafall inte sträcka mig efter någon.

  • Anonym (Tjej)
    Äldre 16 Oct 23:16
    #7

    Är tjej och hatar kondom. Skulle aldrig ge upp sex men är det sex med kondom som gäller så har jag inget val, kan inte ha kondomsex.

  • Anonym (Man)
    Äldre 16 Oct 23:19
    #8

    Tycker sex med kondom är skönt. Ibland skönare än utan.

  • Anonym (Utan)
    Äldre 17 Oct 10:54
    #9

    Utan älskar när de blir kladdigt och mannen klagar inte vi gillar spänningen att de kan komma ännu ett till barn även om vi inte planerar flera men en till hade vi inte sakt nej till. Skulle de bli en till så blir de sterilisering och inget gummi ändån

  • Anonym (Ånges­t)
    Äldre 25 Oct 03:20
    #10

    Hatar kondom, man känner ju ingenting.. Men då man är så jävla dum så man inte ens säger åt ons?et att använda kondom så åkte man på klamydia och smittade därefter KK?t, haha! KK sa upp kontakten och sen stod man där snopen och ångerfull. Tur man har stadig sambo idag (båda testade) och slipper kondom på kuken!

  • Anonym (Ånges­t)
    Äldre 25 Oct 03:20
    #11

    Hatar kondom, man känner ju ingenting.. Men då man är så jävla dum så man inte ens säger åt ons?et att använda kondom så åkte man på klamydia och smittade därefter KK?t, haha! KK sa upp kontakten och sen stod man där snopen och ångerfull. Tur man har stadig sambo idag (båda testade) och slipper kondom på kuken!

Svar på tråden Kondomfråga