• Anonym (Blöde­r)
    Äldre 19 Oct 18:39
    1066 visningar
    4 svar
    4
    1066

    Vad kan det vara?

    Jag har fått en mellanblödning, det bara blöder och blöder, inte som en mens utan det är mer klarrött blod och det är mellan menstruationerna. Jag har blödit nu i snart 2 veckors tid.

    Ska såklart boka tid hos gyn, men vad fasiken kan det här vara? aldrig haft det här förut... någon som haft liknande?

  • Svar på tråden Vad kan det vara?
  • Anonym (Blöde­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Oct 18:52
    #1

    Är lite orolig och min gyn har inte telefontid förräns på måndag och sen kanske hon har tid typ ännu längre bort.

  • Äldre 19 Oct 19:08
    #2

    Jag förstår om du känner dig orolig. Du har ingen gynakut som du kan vända dig till? Jag fick jättekonstigt blödningar vid ett tillfälle (som hängde i i två veckor) så tillslut åkte jag till gynakuten och fick först en snabbundersökning och sen bokade de in en tid för mer noggrann undersökning dagen efter.

    Hoppas att du får hjälp!

  • Anonym (Blöde­r) Trådstartaren
    Äldre 19 Oct 19:13
    #3
    HannaA11 skrev 2017-10-19 19:08:06 följande:

    Jag förstår om du känner dig orolig. Du har ingen gynakut som du kan vända dig till? Jag fick jättekonstigt blödningar vid ett tillfälle (som hängde i i två veckor) så tillslut åkte jag till gynakuten och fick först en snabbundersökning och sen bokade de in en tid för mer noggrann undersökning dagen efter.

    Hoppas att du får hjälp!


    OK, var det något allvarligt då?
  • Äldre 20 Oct 11:07
    #4
    Anonym (Blöder) skrev 2017-10-19 19:13:50 följande:

    OK, var det något allvarligt då?


    Nej, det var antagligen utebliven ägglosning från månaden innan som gjorde att min mens aldrig kom igång utan blev utdragna och konstiga blödningar. Det man annars kan misstänka är ju t.ex. cellförändringar (jag fick göra cellprov som var helt normalt) men det bästa vore ju om du får en tid för att kolla upp blödningarna.
Svar på tråden Vad kan det vara?