• Anonym (ilsa)
    Äldre 19 Oct 22:41
    4930 visningar
    7 svar
    7
    4930

    Någon som vet ett bra penisfodral?

    Hej,
    jag letar efter ett penisfodral till min man. Det är alltså en sexleksak som verkar kunna gå under namnet penis-sleeve eller penisöverdrag.
    De jag hittar på typ vuxen.se och såna sidor verkar var gjorda så att mannen också får förhöjd njutning, men eftersom han är i en CB (chastity belt) så skulle jag vilja ha en som tvärtemot det förhindrar honom att känna något.
    Grejen är alltså att han ska kunna sätta på mig under lång tid utan att själv få någon stimulans. Finns det någon som vet någon bra?

  • Svar på tråden Någon som vet ett bra penisfodral?
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 19 Oct 23:09
    #1

    ??? Då borde du väl hitta en så tjock som möjligt??
    Eller låta honom använda bara fingrar?
    Får han inte njuta? Bara du?  Hmmmm, lite läckert..
    Vad händer om han kommer ändå? Inuti sleeven typ?

  • Jag och min pojkvän använder en spareparts duece, en strapon-sele som är anpassad (även) för män. Det finns en ficka som passar bra för kuk, med eller utan bur, och plats för en eller två(mmm, dp) dildos.

    Vi kör iofs med en holy trainer small som passar bra i "fickan". Vilken bur använder ni?

  • Anonym (Ug)
    Äldre 20 Oct 04:41
    #3
    Anonym (ilsa) skrev 2017-10-19 22:41:54 följande:

    Hej,

    jag letar efter ett penisfodral till min man. Det är alltså en sexleksak som verkar kunna gå under namnet penis-sleeve eller penisöverdrag.

    De jag hittar på typ vuxen.se och såna sidor verkar var gjorda så att mannen också får förhöjd njutning, men eftersom han är i en CB (chastity belt) så skulle jag vilja ha en som tvärtemot det förhindrar honom att känna något.

    Grejen är alltså att han ska kunna sätta på mig under lång tid utan att själv få någon stimulans. Finns det någon som vet någon bra?


    Han ska absolut knulla dig med en strapon när han fortfarande är inlåst i sin bur. Han bör vilket fall inte släppas ut så ofta för att knulla dig och skulle det hända kan du köpa typ Xylocain och smörja in honom med innan och sedan två kondomer utanpå. Han bör inte få känna hur varmt och skönt det är i dig.
  • Anonym (ilsa) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 08:37
    #4
    Anonym (Hmm) skrev 2017-10-19 23:09:40 följande:

    ??? Då borde du väl hitta en så tjock som möjligt??

    Eller låta honom använda bara fingrar?

    Får han inte njuta? Bara du?  Hmmmm, lite läckert..

    Vad händer om han kommer ändå? Inuti sleeven typ?


    Att han kommer i en sån är fullständigt uteslutet. En hel del av mitt välbefinnande kommer ju av att jag är trygg med att han inte känner nånting (inte alltid, men vid ett sånt tillfälle). Problemet är att de är gjorda för att stimulera invändigt, och då spelar tjockleken inte så stor roll. Tjockleken spelar roll på annat sätt. :)
  • Anonym (ilsa) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 08:59
    #5
    har lekt några månader med sånt skrev 2017-10-19 23:21:35 följande:

    Jag och min pojkvän använder en spareparts duece, en strapon-sele som är anpassad (även) för män. Det finns en ficka som passar bra för kuk, med eller utan bur, och plats för en eller två(mmm, dp) dildos.

    Vi kör iofs med en holy trainer small som passar bra i "fickan". Vilken bur använder ni?


    Tack för tipset! Det ser ut som att man kan lyckas stoppa undan buren på ett väldigt trevligt sätt. Den kan ju vara lite vass.

    Han har en CB-6000 som han verkar trivas bra med. Den går att justera bra. Vet du möjligtvis några viktiga skillnader emellan dem?
  • Anonym (ilsa) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 09:19
    #6

    Tack för tipset på xylocain. Det kanske går att kombinera med en sleeve..

    Strapon har vi använt ett tag, men fick ett tips på en sleeve för lite trevlig variation. Då är han ju i mig trots allt.

  • Äldre 4 Nov 14:41
    #7

    Har ett fodral som går att trä över buren,

    Känner absolut ingenting, men min fru njuter av den, och att se min frustation när jag inte kan komma, har även en sån som täcker in pungen, men den användes inte så ofta, men för övrigt så är buren på 24/7

    Tages av av frun för rengörning och rakning och kontroll

Svar på tråden Någon som vet ett bra penisfodral?