• Anonym (Förvi­rrad)
    Äldre 20 Oct 00:39
    3365 visningar
    0 svar
    0
    3365

    Min man verkar inte intresserad av mig

    Min man verkar inte intresserad av mig sexuellt.

    Vi har två barn, en som är 11 och en som är 8 år gamla.

    Det har pågått ganska länge nu, minst fem år. Jag måste nästan alltid föreslå det annars tar han inte initiativ själv. Det sårar mig och får mig att känna mig tjatig och oduglig. Jag är 36 år gammal och vill inte sluta med sex, jag ser det som en jätte viktig del i ett förhållande.

    Jag kollade i hans mobil nyligen och hittade två chatt konversationer med två tjejer för ca 8 år sen. Ena var någon dejting sida på Facebook. Det fick mig att börja rota i datorn också och där hittade jag en del porr sidor. Han slutade visa sexuellt intresse för ca 8 år sen. Han påstod då att han inte var på humör för sex men ändå tittade han på porr och fixade det själv. Jag blir så ledsen när jag tänker på att jag låg i rummet bredvid och istället för att komma till mig så tittade han hellre på porr trots att han visste att jag ville vara med honom.

    Vi har pratat om det många gånger men jag tycker inte att det verkar hjälpa. Det kan gå tre veckor emellan gångerna. Jag har börjat fundera på om det hände något för 8 år sen eftersom han bara slutade ha sex ned mig. Jag har varit på väg att lämna honom då jag tycker att hans små lögner inte har gett mig möjligheten att välja mellan att stanna kvar eller inte. Jag har frågat så många gånger och han har alltid sagt att han inte någonsin haft tankar på andra tjejer och ändå hittade jag chattkonversation från en dejting sida. Vad tror ni?

    Jag är så ledsen och förvirrad!

Svar på tråden Min man verkar inte intresserad av mig