• Anonym (överraska mig nu!)

    Behöver ha något snyggt att titta på för att tända!

    Det räcker att någon har lite ful frisyr eller har sjaviga kläder en dag eller möter mig med morgonutseende så blir min kropp helt död. Hela min kåthet är beroende av yttre faktorer eller att det finns spänningsmoment med i bilden. Jag älskar ha sex när jag kan bli störd, som i tvättstugan eller hemma hos mina svärföräldrar när vi sover över t ex vilket min pojkvän absolut hatar.

    Han vill alltid ha sex i sängen och ha långa förspel vilket jag inte uppskattar alls. Jag vill mest ha sex när jag inte kan få det av praktiska skäl eller tidsbrist.

    Han var jättesnygg i början och  noga med kläder och sin frisyr men nu sedan vi flyttat ihop har han oftast myskläder efter jobbet och låter skägget växa väl långt innan han avslägsnar det. Jag älskar när han är slätrakad eller stubb och har en trendig cool frisyr. 

    Jag har försökt att hinta att jag gillar honom lite mer snobbig som han var när jag först träffade honom, och att jag vill att vi ska ha sex lite mer sällan hellre än tråkigt vardagssex men ändå vill han ha sex varje kväll ungefär på samma sätt och är inte så påhittig som han var förut.

    Jag tror jag saknar spänningen som vi hade i början och att han uppvaktade mig.  Tex blev superkåt när jag klädde mig sexigt för honom, men nu känns det som att jag kan se ut hur som helst utan att han bryr sig. Han verkar nöjd medan jag är mest uttråkad fast jag borde vara glad eftersom alla hela tiden påpekar vilket kap han är;(

    Känner mig otacksam och önskar att jag blev tänd av beröring som de flesta andra verkat bli.Men jag tänder på honom när han ser bra ut, har en speciell skjorta, jeans eller en kåt blick eller håret är extra snyggt eller luktar gott..eller viskar saker i mitt öra, överraskar mig mm.

    Känner mig onormal! Eller finns det andra knäppisar som jag?

  • Svar på tråden Behöver ha något snyggt att titta på för att tända!
  • Stårschan

    Han låter som rena drömkillen för någon annan tjej, och du låter som rena drömtjejen för någon annan kille. Tyvärr verkar ni helt inkompatibla rent sexuellt, och det lär sluta med att en av er antingen gör våld på sig själv och går med på sånt som känns helt fel, eller så gör ni slut redan nu och söker er andra som ni passar bättre ihop med.

  • Underhill

    Det mesta blir "tråkigt"/vardag när det upprepas gång efter annan. Det bästa är naturligtvis att prata om det och kring det. Tala om vad man tänker och känner även om det kan vara lite knepigt och eller känsligt. Vad känner du att du gör själv för att försöka påverka och ändra?


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (överraska mig nu!)
    Stårschan skrev 2017-10-20 08:15:41 följande:

    Han låter som rena drömkillen för någon annan tjej, och du låter som rena drömtjejen för någon annan kille. Tyvärr verkar ni helt inkompatibla rent sexuellt, och det lär sluta med att en av er antingen gör våld på sig själv och går med på sånt som känns helt fel, eller så gör ni slut redan nu och söker er andra som ni passar bättre ihop med.


    Ja det har nog visat sig att vi har lite för olika behov. Det tar lite tid att komma på sådant. Han kan vara rolig och superfräach emellanåt och gillar allt jag gör men sen slappar han till sig och vill mest ha det mysigt. Han tänder på allt och verkar inte ha speciella behov som jag dessvärre.
  • Anonym (överraska mig nu!)
    Underhill skrev 2017-10-20 08:41:59 följande:

    Det mesta blir "tråkigt"/vardag när det upprepas gång efter annan. Det bästa är naturligtvis att prata om det och kring det. Tala om vad man tänker och känner även om det kan vara lite knepigt och eller känsligt. Vad känner du att du gör själv för att försöka påverka och ändra?


    Jag det är sant. Vardag kommer för alla. Jag har försökt prata och han ser inget problem. Han kan skärpa till sig lite men det känns mest som han gör det för min skulle. Han verkar så nöjd med mig oavsett myskläder eller stay ups. Tror kanske bara att vi är för olika. Han gillar trygghet och mysfaktorer och jag gillar spänning och att lite vildare typ av sex och att göra sig sexiga för varandra.
  • Pussan

    Tyvärr är ni väl alldeles för olika. Jag tycker precis som du, man vill väl vara attraktiv och sexig för sin karl - och att han ska vara det för mig, men det finns säkert minst lika många, av båda kön, som tycker att ¨det går väl bra med mysbyxor, älskar han/hon mig så spelar det ingen roll¨.... för mig är det rent nys, vardagen blir så mycket roligare om man försöker vara snygg/cool/sexig. 

  • snuttplutt

    det finns många knäppisar som dig, se bara hur stor Fifty shades of Grey blev... många kvinnor nöjer sig inte med Vanliga män... skit i vad andra har för preferenser, det är vad man själv tänder på som gäller

  • snuttplutt
    Anonym (överraska mig nu!) skrev 2017-10-21 13:42:20 följande:
    Jag det är sant. Vardag kommer för alla. Jag har försökt prata och han ser inget problem. Han kan skärpa till sig lite men det känns mest som han gör det för min skulle. Han verkar så nöjd med mig oavsett myskläder eller stay ups. Tror kanske bara att vi är för olika. Han gillar trygghet och mysfaktorer och jag gillar spänning och att lite vildare typ av sex och att göra sig sexiga för varandra.
    VAD för slags vild sex? Tell me more Tungan ute
Svar på tråden Behöver ha något snyggt att titta på för att tända!