• Doller

    Vänsterfaminister är den värsta sortens feminisrer

    Enligt mig då dem förespråkar en politik som låser in kvinnor i den offentliga sektorn

  • Svar på tråden Vänsterfaminister är den värsta sortens feminisrer
  • Anonym (Lisa)

    Jag tycker att satanist-feminister är värre för de målar pentagram i blod och offrar getter på altaren. Och även om de inte gör det utan bara nöjer sig med upp-och-nedvända kors och ha tröjor med ockulta symboler på så är det illa. Inget gott kommer från att ingå förbund med djävulen, det är vad jag får lust att säga till dessa feminister.

    Men det är klart vänsterfeminister har också sina brister, men jag anser att de inte är lika fel ute som satanist-feministerna.

  • Anonym (mm)

    Jag tycker det är värre med rasister, nazister och allsköns idioter som hatar allt som inte är vita män. 

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (mm) skrev 2017-10-20 18:20:54 följande:
    Jag tycker det är värre med rasister, nazister och allsköns idioter som hatar allt som inte är vita män. 
    ja men nu pratar vi om feminister och olika genrer av feminister. TS lägger sin röst på vänsterfeminister, jag lägger min på satanist-feminister. Vilken grupp av feminister tycker du är sämst?

    Rasister, nazister och allsköns idioter har ingenting med denna tråd att göra. Såvida rasisterna, nazisterna och idioterna inte är feminister så klart. Då räknas de. 
  • Anonym (Mia)

    Lägger också min röst på vänster feminister. Just för att dom är för mycket politiska diktatorer.

    Älskar frihet för mycket och förstår att alla människor är olika. Skräms av människor som vill tvinga in andra i sin "detta är rätt åsikts box" och dessutom lagstadgad den.

  • Doller
    glutten skrev 2017-10-20 19:35:03 följande:

    Särartsfeminister får min röst.


    Särartsfeminister är mer vetenskapligt lagda män och kvinnor av biologin är olika och därför gör olika val i livet.
  • glutten
    Doller skrev 2017-10-20 19:49:15 följande:

    Särartsfeminister är mer vetenskapligt lagda män och kvinnor av biologin är olika och därför gör olika val i livet.


    Ja, nä jag håller ju inte med om det. Som du nog förstår.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (Lisa) skrev 2017-10-20 18:22:29 följande:

    ja men nu pratar vi om feminister och olika genrer av feminister. TS lägger sin röst på vänsterfeminister, jag lägger min på satanist-feminister. Vilken grupp av feminister tycker du är sämst?

    Rasister, nazister och allsköns idioter har ingenting med denna tråd att göra. Såvida rasisterna, nazisterna och idioterna inte är feminister så klart. Då räknas de. 


    Omöjligt att vara feminist om man är rasist eller nazist.
  • Dadasjgk
    Anonym (Rosa) skrev 2017-10-20 20:06:47 följande:
    Omöjligt att vara feminist om man är rasist eller nazist.
    Bilderesultat for we blame the white
  • Doller
    Dadasjgk skrev 2017-10-20 21:31:11 följande:
    Eller så dömer dem alla män oavsett av hudfärg.
Svar på tråden Vänsterfaminister är den värsta sortens feminisrer