• Anonym (Ts)

    Svartsjuk på bonusbarn

    Berätta gärna era erfarenheter. Är 26 år, kvinna, ihop med en man 44 år som har en son på 14 år.

    Fick en märklig känsla idag och jag tror det är svartsjuka. Känner mig helt störd nu och ledsen över hur jag ens kan känna så.

  • Svar på tråden Svartsjuk på bonusbarn
  • Anonym (Ewa)
    Anonym (Ts) skrev 2017-10-21 11:44:09 följande:

    Ska jag skriva scenariet?


    Förklara närmare varför.
  • Anonym (Ewa)
    Anonym (Ts) skrev 2017-10-21 11:44:09 följande:

    Ska jag skriva scenariet?


    Förklara närmare varför.
  • Anonym (Ts)

    Men det är när de ska göra saker ensamma för att stärka sin relation. Som att han älskar honom mer än mig.

  • Cadencee
    Anonym (Ts) skrev 2017-10-21 11:57:48 följande:

    Men det är när de ska göra saker ensamma för att stärka sin relation. Som att han älskar honom mer än mig.


    Fast är inte det ganska självklart? Klart han älskar sitt barn mer än dig. Men det betyder ju inte att han inte älskar dig men ett barn är alltid ett barn. Man kan heller inte riktigt jämföra kärleken till sin partner och kärleken till sina barn (tycker jag). Varför får du den känslan? Känner du dig undanskuffad?
  • Anonym (Ts)
    Cadencee skrev 2017-10-21 12:00:18 följande:

    Fast är inte det ganska självklart? Klart han älskar sitt barn mer än dig. Men det betyder ju inte att han inte älskar dig men ett barn är alltid ett barn. Man kan heller inte riktigt jämföra kärleken till sin partner och kärleken till sina barn (tycker jag). Varför får du den känslan? Känner du dig undanskuffad?


    Inte direkt undanskuffad... men gillar när han har fullt fokus på mig
  • Anonym (Ts)

    Och när han pratar om hur han vill uppfostra sin son känner jag mig sur och vresig

  • Anonym (Ewa)
    Anonym (Ts) skrev 2017-10-21 12:03:55 följande:

    Inte direkt undanskuffad... men gillar när han har fullt fokus på mig


    Det skulle väl vara roligt,men sonen blir äldre och kanske flyttar en dag.Då får du leva med mannen själv.Hitta på trevliga saker för dig själv när mannen gör nåt med sonen.Skaffa eget liv.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ewa) skrev 2017-10-21 12:10:31 följande:

    Det skulle väl vara roligt,men sonen blir äldre och kanske flyttar en dag.Då får du leva med mannen själv.Hitta på trevliga saker för dig själv när mannen gör nåt med sonen.Skaffa eget liv.


    Mitt provlem är inte stt jag inte har något att göra...
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Ewa) skrev 2017-10-21 12:10:31 följande:

    Det skulle väl vara roligt,men sonen blir äldre och kanske flyttar en dag.Då får du leva med mannen själv.Hitta på trevliga saker för dig själv när mannen gör nåt med sonen.Skaffa eget liv.


    Vi är inte gifta
Svar på tråden Svartsjuk på bonusbarn