• Anonym (Anony­m)
    Äldre 22 Oct 07:54
    5099 visningar
    27 svar
    27
    5099

    Ska jag skita i vad andra säger och bli ihop med henne ändå?

    Har dejtat en tiopoängare i några månader. Både utseendemässigt och personlighetmässigt är hon min drömkvinna. Så oerhört vacker, snäll och fin mot mig är hon också. Jag försöker ge lika mycket tillbaka. Kan inte fatta att hon valt just mig.

    Problemet är att alla i min umgängeskrets säger till mig att lämna henne, pga att hon varit med "halva stan". Jag bryr mig egentligen inte om hennes historik, har inte frågat och jag kommer inte göra det heller, men det är så jäkla jobbigt när alla säger "ja men du vet tobbes brorsa har också satt på henne förut" och sånt hela tiden. Jag säger då åt de att vara tysta och inte säga sånt, men det är svårt. T.om min syrra ( som känner henne ) har sagt till mig att "jag förtjänar bättre". Vafan liksom!

    Jag är 25 år och bara haft fyra stycken riktiga förhållanden tidigare, men den här tjejen är den absolut bästa jag haft. Jag vill inte förlora henne, men det känns så otroligt jobbigt när hela världen rent ut sagt äcklas av henne. Jag har inte sagt allt detta till henne, för jag vill inte göra henne ledsen. Snälla jag behöver hjälp! Du som är kille som svarar, Vad hade du gjort om du var i mina skor?

  • Svar på tråden Ska jag skita i vad andra säger och bli ihop med henne ändå?
  • Anonym (Birk)
    Äldre 22 Oct 07:58
    #1

    Det är ju bara usel och förlegad kvinnosyn, om det enbart handlar om att hon legat med många killar.

    Är hon en schysst tjej så kör på!

  • Anonym (gorre­n)
    Äldre 22 Oct 07:58
    #2

    Det enda som räknas är vad du tycker i det hela, säg åt dina nära o kära att hålla käften, en del unga lever ut på andra sätt än en själva, det betyder inte att de är sämre än andra och det betyder absolut inte att de alltid kommer vara på samma sätt.

    Om du känner att det är rätt, kör på!

  • Äldre 22 Oct 08:19
    #3

    Testa er för könssjukdomar och strunta sen i dina vänner och familjemedlemmar med unken kvinnosyn

  • Anonym (@)
    Äldre 22 Oct 19:24
    #4

    Lyssna inte på de!!!!! Det är väl du som ska leva med henne??? Mår illa av sånt här... Folk snackar mer än gärna om andra, Vrf kan man undra. Har hon en historia som massmördare?? Eller har hon haft mkt sex?? Är sex bra? Ja! Är sex kul? Ja! Ger det erfarenhet? Ja! Är det skönt? Ja! Är det hälsosamt? Ja! :) Njut av din fina tjej o skit i d som varit. Hade de sagt samma sak omd gällt en kille???

  • Anonym (Oet)
    Äldre 22 Oct 20:29
    #5
    +1

    Jag är tjej och anser att man får ligga runt men personligen undrar man ju över hur mycket man värdighet och ser upp till sig själv när man ligger med allt och alla. De tjejkompisar jag har som gjort detta är de som är mest bekräftelsekåta och pfta otrogna i sina relationer medan pojkvännen dumt tror att de är stå oskyldiga flickor.

    Så.. givetvis ska man få ligga runt. Men är du inte fullkomligt kär i henne hade jag lyssnat. Speciellt då din syrra bara vill dig väl. Säger hon att du förtjänar bättre så gör du troligtvis det.

    Själv har jag hört (senast igår) med att jag är en tiopoängare både till det yttre och inre - men jag har aldrig känt behovet av att ta varenda kille som gett mig uppmärksamhet. Då hade jag ju fan haft klackarna i taget dygnet runt... så de som gör detta måste ha svårt att se sig själv som något högt och värdigt

  • Äldre 22 Oct 20:47
    #6

    Det enda som betyder något är vad du och hon känner. Strunta i dömande kommentarer från en "perfekt" omgivning. Skulle vilja se deras "skelett" i garderoben..Hon har inte mördat någon och så vitt vi vet inte skadat någon så vad är deras problem? En snedvriden kvinnosyn och patetiska uttalanden om någon de inte känner på djupet. Kör ert race och skapa er egen historia. Ge er en chans och se vart det leder. Peace.

  • Anonym (radhu­sånges­t)
    Äldre 22 Oct 20:54
    #7
    Anonym (Oet) skrev 2017-10-22 20:29:00 följande:

    Jag är tjej och anser att man får ligga runt men personligen undrar man ju över hur mycket man värdighet och ser upp till sig själv när man ligger med allt och alla. De tjejkompisar jag har som gjort detta är de som är mest bekräftelsekåta och pfta otrogna i sina relationer medan pojkvännen dumt tror att de är stå oskyldiga flickor.

    Så.. givetvis ska man få ligga runt. Men är du inte fullkomligt kär i henne hade jag lyssnat. Speciellt då din syrra bara vill dig väl. Säger hon att du förtjänar bättre så gör du troligtvis det.

    Själv har jag hört (senast igår) med att jag är en tiopoängare både till det yttre och inre - men jag har aldrig känt behovet av att ta varenda kille som gett mig uppmärksamhet. Då hade jag ju fan haft klackarna i taget dygnet runt... så de som gör detta måste ha svårt att se sig själv som något högt och värdigt


    Men är det säkert? Det finns kvinnor med väldigt kraftig libido också tänker jag, man kanske bara är äventyrlig och bjuder på sig själv för att få många spännande erfarenheter?

    Jag tänker lite som du ibland men med dagens unga tjejer är jag inte lika säker längre faktiskt. Jag tror inte det är 100% så att man måste ha låg självkänsla för att man har testat många män.
  • Anonym (Hm)
    Äldre 22 Oct 20:56
    #8
    Molly57 skrev 2017-10-22 20:47:58 följande:
    Det enda som betyder något är vad du och hon känner. Strunta i dömande kommentarer från en "perfekt" omgivning. Skulle vilja se deras "skelett" i garderoben..Hon har inte mördat någon och så vitt vi vet inte skadat någon så vad är deras problem? En snedvriden kvinnosyn och patetiska uttalanden om någon de inte känner på djupet. Kör ert race och skapa er egen historia. Ge er en chans och se vart det leder. Peace.
    Håller med
  • Anonym (Mizzy­)
    Äldre 22 Oct 22:18
    #9

    Skit i vad alla säger, gillar du henne så kör på. Det är du som ska leva med henne och inte dina polare. Kanske kommer vara en del snack i början men sen kommer folk glömma bort det.

    Alla har väl experimenterat med sex, vadå im hin legat runt? Vi lever 2000-talet.

    Bevisa alla att de har fel och stötta tjejen. Good luck!

  • Anonym (Man)
    Äldre 22 Oct 22:25
    #10
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-22 07:54:52 följande:

    Har dejtat en tiopoängare i några månader. Både utseendemässigt och personlighetmässigt är hon min drömkvinna. Så oerhört vacker, snäll och fin mot mig är hon också. Jag försöker ge lika mycket tillbaka. Kan inte fatta att hon valt just mig.

    Problemet är att alla i min umgängeskrets säger till mig att lämna henne, pga att hon varit med "halva stan". Jag bryr mig egentligen inte om hennes historik, har inte frågat och jag kommer inte göra det heller, men det är så jäkla jobbigt när alla säger "ja men du vet tobbes brorsa har också satt på henne förut" och sånt hela tiden. Jag säger då åt de att vara tysta och inte säga sånt, men det är svårt. T.om min syrra ( som känner henne ) har sagt till mig att "jag förtjänar bättre". Vafan liksom!

    Jag är 25 år och bara haft fyra stycken riktiga förhållanden tidigare, men den här tjejen är den absolut bästa jag haft. Jag vill inte förlora henne, men det känns så otroligt jobbigt när hela världen rent ut sagt äcklas av henne. Jag har inte sagt allt detta till henne, för jag vill inte göra henne ledsen. Snälla jag behöver hjälp! Du som är kille som svarar, Vad hade du gjort om du var i mina skor?


    Jag hade fortsatt och haft henne som flickvän.

    Dock måste du inse att hon knappast är frumaterial och mamma till dina framtida barn. En sådan kvinna ska vara söt, trogen och lojal. Kvinnor som knullar runt väldigt mycket är en klar indikation på att de inte är lämpliga för familjelivet.

    Jo, jag valde själv bort flera dylika kvinnor innan jag hittade min fru.
Svar på tråden Ska jag skita i vad andra säger och bli ihop med henne ändå?