• miranda94

    CB EARLY POSITIVT ELLER NEGATIVT?

    Hej!


    Tog ett clear blue early idag på eftermiddagen och resultatet blev som nedan (bild)


    Inom tidsramen på 1-2 minuter.


    Spelade även in en video där man kan se att de sträcket är faktiskt blått men det går ju inte att ladda upp här på FL.

    Tog sedan en kort stund efter en vanlig clear blue plus men de visade något ytterst svagt som jag kan kalla för spökstreck eller att det är alldeles för tidigt..

    När jag har beräknad bim är väldigt svårt att säga då jag har extremt oregelbunden mens och inte haft koll på den.

  • Svar på tråden CB EARLY POSITIVT ELLER NEGATIVT?
  • miranda94
    Anonym (M) skrev 2017-10-22 21:59:12 följande:

    Du la precis upp tråden. Chilla


    Jag är fullt medveten om att jag precis la upp tråden?


  • Anonym (Testing)

    Kan du inte ta det testet som visar hur långt gången du är? För det är svårt att se på din bild tycker jag.

  • ssa123

    Svårt att säga. Skulle nog tycka att det är ett plus! Fast just de där testen är knepiga på spökstreck tycker jag

  • Carin1979

    Hej!

    Jag ser ett svagt streck - så GRATTIS!! Det kommer bara bli starkare och starkare för varje dag! Vad underbart, är det ert första barn?

    Kram Carin

  • angelicaand
    miranda94 skrev 2017-10-22 22:34:06 följande:

    kanske lite bättre bild 


    Sådär såg mitt ut när jag testade i onsdags, och idag tog jag ett nytt!! Fick ett starkt plus!! Vågar nog säga Grattis, då jag tror det är positivt :) Mvh
  • miranda94
    angelicaand skrev 2017-10-23 18:09:40 följande:
    Sådär såg mitt ut när jag testade i onsdags, och idag tog jag ett nytt!! Fick ett starkt plus!! Vågar nog säga Grattis, då jag tror det är positivt :) Mvh

    Åh vad spännande!


    Får vänta till fredag då :D


    Stort grattis!!

  • miranda94
    Carin1979 skrev 2017-10-22 22:31:41 följande:

    Hej!

    Jag ser ett svagt streck - så GRATTIS!! Det kommer bara bli starkare och starkare för varje dag! Vad underbart, är det ert första barn?

    Kram Carin


    Hej Carin!


    Vad kul då håller vi tummarna på att det stämmer :D


     


    Det blir vårt första barn i sådana fall :D

  • miranda94
    Nyfiken här skrev 2017-11-03 20:55:26 följande:

    Är du gravid då? :) nyfiken


    Hej!!

    Konstigt nog så NEJ!

    Så himla konstigt men det var ett riktigt spökstreck!

    Men Har börjat med pergotime så håller tummarna nu :)!!
  • Anonym (Emma)

    Jag tog också ett clearblue early och har fått tydligt streck två gånger som inte varit något. Tänker inte lita på dem mer och har läst många med samma erfarenhet tyvärr :/

  • Anonym (M)
    Emhy89 skrev 2017-11-22 09:27:10 följande:

    Vad tror ni om detta test?


    Ser väldigt negativt ut. Alla clearablue ser ut så när de är färdiga även om de är negativa.
  • Emhy89
    Anonym (M) skrev 2017-11-22 10:01:09 följande:
    Ser väldigt negativt ut. Alla clearablue ser ut så när de är färdiga även om de är negativa.
    Tack för rakt svar :)
Svar på tråden CB EARLY POSITIVT ELLER NEGATIVT?