• Anonym (Nygra­vid)
    Äldre 22 Oct 22:01
    5804 visningar
    4 svar
    4
    5804

    Privat vul i kalmar finns det? Orolig :(

    Jag är gravid, väldigt tidigt 5+2.. har förstått att man i Kalmar får två UL, ett runt v12 och ett rul v18-20..

    Jag skulle dock vilja göra ett ul innan v12.. finns det någonstans i kalmar man kan betala för att få göra det? Jag blöder inte eller något.. men är väldigt orolig. Mina dagar kretsar kring att undra om allt är som det ska.. och en oro för missfall som jag har svårt att slå bort mentalt tar över mina tankar. Det skulle därför underlätta att få göra ett tidigt vul.. och på så vis göra det enklare för mig själv mentalt kommande veckor. Istället för att ha ont i magen pgr ångest :(

  • Svar på tråden Privat vul i kalmar finns det? Orolig :(
  • Anonym (Jo)
    Äldre 22 Oct 23:06
    #1
  • Anonym (Nygra­vid) Trådstartaren
    Äldre 23 Oct 13:10
    #2

    Tack då ska jag höra av mig till dem! Kollade nämligen på deras sida innan jag startade denna tråd.. där står att de bara utför tidigt ul vid komplikationer..? Men de kanske gör ul även om man inte har komplikationer?

  • Äldre 23 Oct 17:08
    #3

    Hej!

    Kalmar privata tar inte emot nya patienter tyvärr..

    Förstår hur du känner då jag har känt likadant.

    Har gjort ivf och haft flertalet mf. Den här gången har varit jättejobbig så jag köpte mig en angelsound (har inte missbrukat den) och det har hjälpt mig att släppa på oron. Gick in i vecka 31 idag och snart är du här med :)

    Kram på dig

  • Anonym (Nygra­vid) Trådstartaren
    Äldre 24 Oct 20:43
    #4
    Malinsson84 skrev 2017-10-23 17:08:18 följande:

    Hej!

    Kalmar privata tar inte emot nya patienter tyvärr..

    Förstår hur du känner då jag har känt likadant.

    Har gjort ivf och haft flertalet mf. Den här gången har varit jättejobbig så jag köpte mig en angelsound (har inte missbrukat den) och det har hjälpt mig att släppa på oron. Gick in i vecka 31 idag och snart är du här med :)

    Kram på dig


    Tack för infon! Du vet inte om det finns något annat alternativ i kalmar eller i närheten?
Svar på tråden Privat vul i kalmar finns det? Orolig :(