• Anonym (M)

    Utnyttjad?

    Vet inte var jag ska börja.. jag är en kille på 27 år som har levt med ångest senaste halvåret. För ungefär 6-7 månader sen så var jag ute på krogen med några vänner, vi hade varit på fest innan och jag hade druckit kanske 6-7 öl, inte speciellt mycket för min del, kände knappt av nånting. Väl när jag är i baren pratar jag med en tjej och blir bjuden på en shot... efter det är det helt svart.. som att det var nånting annat i shoten för jag är helt borta efter den.

    Iallafall så har jag som minnesbilder av att jag hade sex eller vad man ska kalla det nu, men jag har ju inget minne av det, och skulle aldrig gjort något om jag var vid medvetande för jag har en sambo, mår så jävla dåligt över det här, har inte berättat nått.

    Vet, det kanske låter konstigt när en kille säger att man blev utnyttjad sexuellt, men det är så det känns iallafall, kunde inte välja, eller säga ifrån.

    Har fått en samtalskontakt på vårdcentralen som jag pratar med och har också testat mig för klamydia, hepatit, syfilis och HIV, som var negativt, HIV testet har jag till och med tagit flera gånger, senast några dagar sedan när det hade gått över 6 månader bara för att vara säker. Vet inte vad jag ska göra, om jag ska berätta, är rädd för att bli misstrod och att det ska förstöra mer :(

  • Svar på tråden Utnyttjad?
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Oj det låter ju inte bra! Vad har du för minnesbilder av själva sexet? Hur tog du dig hem? Under hur lång tid drack du de 6-7 ölen (starköl? ). Haft någon kontakt med tjejen efteråt? Vad säger dina polare?

  • Anonym (M)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-10-24 09:18:54 följande:

    Oj det låter ju inte bra! Vad har du för minnesbilder av själva sexet? Hur tog du dig hem? Under hur lång tid drack du de 6-7 ölen (starköl? ). Haft någon kontakt med tjejen efteråt? Vad säger dina polare?


    Var 4,5or typ Corona och blue ribbon under typ 3-4 timmar, jag gick hem tror jag.. har minne ifrån när jag är typ 500 m hemifrån, har inte berättat för polarna eller pratat med tjejen.
  • Anonym (Tjejkompisen)

    Polarna har inte frågat vart du tog vägen? Tänker de borde reagerat om du gick iväg med en tjej eftersom du har flickvän...

    Vad har du för minnesbilder av själva samlaget?

  • Anonym (En mamma)

    Vet du vem tjejen är?

    Har du blivit drogad och utnyttjad är det skäl att polisanmäla. Det är inte lagligt att ha sex med någon när de befinner sig i ett hjälplöst tillstånd.

  • Anonym (Tjejkompisen)

    Inte för att skrämmas men tjejer utnyttjar typ aldrig killar sexuellt för att få sex bara. Det kan de lätt få med ven som helst. Så de tre anledningarna jag kan komma på att en tjej skulle göra så är:

    1. Hon känner dig och vill ha sex med just dig. Det verkar ju inte vara så här.

    2. Hon känner din flickvän och vill vara elak mot henne. Isf kommer ju flickvännen få veta detta.

    3. Hon vill bli gravid.

    Så delvis därför jag frågar om vad du minns av sexet. Var du mest passiv (låg på rygg typ)? Fick du utlösning? Inget skydd?

  • Anonym (M)
    Anonym (Tjejkompisen) skrev 2017-10-24 09:40:03 följande:

    Inte för att skrämmas men tjejer utnyttjar typ aldrig killar sexuellt för att få sex bara. Det kan de lätt få med ven som helst. Så de tre anledningarna jag kan komma på att en tjej skulle göra så är:

    1. Hon känner dig och vill ha sex med just dig. Det verkar ju inte vara så här.

    2. Hon känner din flickvän och vill vara elak mot henne. Isf kommer ju flickvännen få veta detta.

    3. Hon vill bli gravid.

    Så delvis därför jag frågar om vad du minns av sexet. Var du mest passiv (låg på rygg typ)? Fick du utlösning? Inget skydd?


    Minns knappt nånting, är bara små fragment som dyker upp i huvet, så vet inte hur det gick till, tror inte jag fick utlösning, borde märkt det efteråt då, skydd vet jag inte, men antar att det inte användes.

    Jo har också tänkt lite varför, men det borde ju ha kommit fram om det är nån av dom anledningarna..
Svar på tråden Utnyttjad?