• Xadime

    Namn på S?

    Era bästa både pojk- och flicknamn på S?!

    Vi har två pojkar som heter på S och ska få en bebis, vet ej kön. Måste inte absolut vara på S men kul att kolla på det ändå ????

  • Svar på tråden Namn på S?
  • Elderberry

    Kan skriva de jag kommer på just nu som iaf jag tycker om :)

    Sanna, Sonja, Sofie, Sally, Siri, Silje, Synnöve, Siv, Svea, Solveig, Sam

    Simon, Sylve, Sylvester, Sakarias, Stellan, Stig, Sam

  • Xadime

    Två av namnen heter våra barn redan ????

    Stella och Selma önskar jag funkade men de finns i andra familjer nära oss... pojknamn på S svårast... de två fina tycker vi att vi redan tagit till våra pojkar vi har.

    Stina kanske. Men fler pojknamn på Shittas inte trots ivrigt googlande...

    Synnöve - på riktigt tycker ni att det är ett fint namn? Tyvärr håller inte alls med.

  • Xadime
    Xadime skrev 2017-10-26 20:11:45 följande:

    Två av namnen heter våra barn redan ????

    Stella och Selma önskar jag funkade men de finns i andra familjer nära oss... pojknamn på S svårast... de två fina tycker vi att vi redan tagit till våra pojkar vi har.

    Stina kanske. Men fler pojknamn på Shittas inte trots ivrigt googlande...

    Synnöve - på riktigt tycker ni att det är ett fint namn? Tyvärr håller inte alls med.


    Skulle inte bli ???? Utan det var en glad gubbe...
  • Elderberry

    Förlåt så mycket för att jag har en annan smak än du!

  • fluu

    Du har nog fått de vanligare alternativen så här kommer lite ovanligare s-namn:

    Santos, Sergei, Svenning, Saxon, Santeri, Samson, Sigmond, Seth, Sasko, Severin, Sigurd,Sverre, Sion, Sakarias, Sirius, Salomon, Skyler, Sindre, Sture, Simen, Signar, Svedje, Ståhle, Santus, Storm, Sage, Sumle, Svente, Sixto.

    Saffron, Svenja, Senja, Sisseli, Sissel, Sienna, Sigyn, Selmina, Solei, Solfrid, Silke, Silje, Sierra, Sigga, Saskia, Sinnia, Snöfrid, Solrun, Sunna, Siska, Stine, Svala, Sunniva, Sawyer, Sergia, Sassa, Selima, Salka, Svandis.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Namn på S?