• Anzil

    Tänk om världen vore som Familjeliv.se (Kanske en onödig tråd)

    Hej!


    Det här är nog en mycket onödig tråd, och därmed den lilla varningen i rubriken ;)


     


    Det jag känner är att Familjeliv.se är nog den mest trevligaste hemsidan jag har stött på. Inga frågor är för dumma, och alla svar är oerhört trevliga, jag blir så glad. När folk sitter här och hjälper människor, hela mig fylls sådan positiv känsla.


    Utanför Internet kan man påträffa både det ena och det andra, men på Familjeliv, verkar det som om det endast finns trevliga människor och de som är otrevliga och elaka, är de sällsynta.


    Jag vill bara skriva mina positiva känslor och vad jag tycker om hemsidan. Ni får mer än gärna kritisera min onödiga tråd, men jag kände bara att jag vill bara skriva detta, om att Familjeliv just har många medlemmar, och ändå lyckats hålla i god ton, helt fantastiskt att så många godhjärtade människor har samlas på en och samma hemsida! Helt fantastiskt! Kul, är det!


     


    Om vi nu skall göra detta till en diskussion tråd, så har jag min första fråga i denna tråd. Och det är om det är bara jag som upplevt detta. För visst är Familjeliv och dess medlemmar mycket trevliga av sig?


    Ha en bra dag och trevlig helg på er!

Svar på tråden Tänk om världen vore som Familjeliv.se (Kanske en onödig tråd)