• MrsJSA

    CLEARBLUE ADVANCES FERTILITETSMONITOR GRAVITIDTETSTEST

    Skall graviditetstestet om man tittar på det bara ha endast 1 streck och vid två så är man gravid som vanligt eller är det alltid två som på dem andra digitala?

  • Svar på tråden CLEARBLUE ADVANCES FERTILITETSMONITOR GRAVITIDTETSTEST
  • Let it Rain

    Det är två streck vid gravid. Jag undrade exakt samma sak här när jag precis hade plussat med min son. Ett streck är det om man inte är gravid, jag kollade detta för bara några dagar sen.

  • MrsJSA

    allvar var kollade du det?`:)
    Jag googlade fram att en del säger att där alltid är två :(

  • MrsJSA
    Let it Rain skrev 2017-10-28 20:38:53 följande:

    Det är två streck vid gravid. Jag undrade exakt samma sak här när jag precis hade plussat med min son. Ett streck är det om man inte är gravid, jag kollade detta för bara några dagar sen.


    Allvar? :)
    var fick du reda på de? :)
    Googlade mig fram till att en del säger att det alltid är två :/
  • Let it Rain
    MrsJSA skrev 2017-10-28 22:01:52 följande:
    Allvar? :)
    var fick du reda på de? :)
    Googlade mig fram till att en del säger att det alltid är två :/
    Genom att testa själv.

    När jag var gravid så var det två streck på testerna, men när jag inte var gravid så var det bara ett.
  • Blomma10
    Let it Rain skrev 2017-10-28 23:23:37 följande:

    www.familjeliv.se/forum/thread/76583749-clearblue-advance-monitor/1


    Hej!! Ja vet att tråden är gammal men gör ett försök! Jag är på äl +11 eller äl+12 som max. Jag testade med billiga test som visade blankt negativt men sen hade jag cb monitor tester kvar men ja har inte monitorn nu. Hade en gammal cb ägglossnings grej man kan trycka in den i. Men när ja tar ut den ser ja två streck. Den ena är tydlig och den andra är ganska tydlig.. kan de va att jag är gravid med att mitt hcg inte kommit upp inrätt mängd än? Blir förvirrad...

  • Let it Rain
    Blomma10 skrev 2018-10-12 07:51:52 följande:

    Hej!! Ja vet att tråden är gammal men gör ett försök! Jag är på äl +11 eller äl+12 som max. Jag testade med billiga test som visade blankt negativt men sen hade jag cb monitor tester kvar men ja har inte monitorn nu. Hade en gammal cb ägglossnings grej man kan trycka in den i. Men när ja tar ut den ser ja två streck. Den ena är tydlig och den andra är ganska tydlig.. kan de va att jag är gravid med att mitt hcg inte kommit upp inrätt mängd än? Blir förvirrad...


    Inte omöjligt, skulle råda dig till att vänta ytterligare ett par dagar och testa då. Jag vet att ett par dagar är lång tid när man väntar på ett eventuellt plus, men det är liksom det enda säkra i sammanhanget. Lycka till! Håller tummarna. :)
  • Blomma10
    Let it Rain skrev 2018-10-13 20:38:56 följande:

    Inte omöjligt, skulle råda dig till att vänta ytterligare ett par dagar och testa då. Jag vet att ett par dagar är lång tid när man väntar på ett eventuellt plus, men det är liksom det enda säkra i sammanhanget. Lycka till! Håller tummarna. :)


    Hej!! Ja va och köpte två test idag, och de visade gravid!!

  • Let it Rain
    Blomma10 skrev 2018-10-13 20:52:27 följande:

    Hej!! Ja va och köpte två test idag, och de visade gravid!!


    Wow! Stort grattis!
Svar på tråden CLEARBLUE ADVANCES FERTILITETSMONITOR GRAVITIDTETSTEST