• Äldre 31 Oct 06:17
    14530 visningar
    23 svar
    23
    14530

    Nylonstrumpor

    Är med mer vanligt att äldre kvinnor (från 40år och upp)använder nylonstrumpor?

  • Svar på tråden Nylonstrumpor
  • Äldre 28 Nov 12:49
    #1

    Tror absolut att det inte finns något åldersspann utan en vana och att många tjejer o kvinnor tycker om att gå med nylonstrumpor och jag tycker det är toppen när jag ser tjejer med nylonisar på stan. Har det som en av 2 fetisch er. Men inte att jag själv har något behov av att ha på mig nylonisar utan det ska tjejer ha på sig tycker jag.

  • Äldre 28 Nov 16:41
    #2

    Kan bara hålla med att det så vackert när kvinnor har nylonstrumpor

  • Pentra
    Äldre 28 Nov 17:46
    #3
    +2

    För min egen del så är det vanligt. Jag använder stay-ups nästan varje dag; och det är för att jag trivs i dem, tycker det är snyggt, det sätter en guldkant på mina annars något trista arbetsuppgifter genom att känna att jag är snyggt klädd under även på jobbet, för att jag är frusen och det värmer, för att de bildar en trivsam barriär mellan min hud och mina skinnkläder, och, det är praktiskt...av vissa icke rumsrena skäl... ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Äldre 28 Nov 20:29
    #4
    Pentra skrev 2017-11-28 17:46:10 följande:

    För min egen del så är det vanligt. Jag använder stay-ups nästan varje dag; och det är för att jag trivs i dem, tycker det är snyggt, det sätter en guldkant på mina annars något trista arbetsuppgifter genom att känna att jag är snyggt klädd under även på jobbet, för att jag är frusen och det värmer, för att de bildar en trivsam barriär mellan min hud och mina skinnkläder, och, det är praktiskt...av vissa icke rumsrena skäl... ... Med vänlig hälsning, Pentra


    Det låter hur sexig som helst. Går du i klackskor?
  • Äldre 29 Nov 17:26
    #5
    wood skrev 2017-11-28 16:41:30 följande:

    Kan bara hålla med att det så vackert när kvinnor har nylonstrumpor


    Tycker inte det är vackert bara jävligt sexigt att kolla in tjejerna med nylonisar på.
  • Äldre 30 Apr 21:44
    #6

    Älskar den här årstiden ni tjejer är så bra på att använda nylonisar i ballerinaskor och converse tycker det är såå härligt att kolla in er tjejer på stan.Framförallt era ben och fötter.

  • Pentra
    Äldre 30 Apr 22:44
    #7
    +1
    livserfaren skrev 2018-04-30 21:44:26 följande:
    Älskar den här årstiden ni tjejer är så bra på att använda nylonisar i ballerinaskor och converse tycker det är såå härligt att kolla in er tjejer på stan.Framförallt era ben och fötter.

    Kanske snart dags att lägga over-knee-stövlarna på hyllan för den här säsongen då...
  • Äldre 1 May 03:57
    #8
    Pentra skrev 2018-04-30 22:44:35 följande:

    Kanske snart dags att lägga over-knee-stövlarna på hyllan för den här säsongen då...
    absolut skulle gärna vilja se ett smakprov på bild från dig Pentra.m v h
  • Äldre 23 May 17:46
    #9
    Älskar den här årstiden ni tjejer är så bra på att använda nylonisar i ballerinaskor och converse tycker det är såå härligt att kolla in er tjejer på stan.Framförallt era ben och fötter.Trots att det är såå varmt.Härligt
  • Äldre 30 May 17:50
    #10

    Såå skönt attse att ni är så många som använder nylonisar även i dessa superheta dagar.Såå sexigt att kolla in er tjejer.Go on är beige och svart dom hetaste färgerna på nylonisarna.eller? nyfiken

Svar på tråden Nylonstrumpor