• Äldre 2 Nov 18:48
    1747 visningar
    5 svar
    5
    1747

    När plussade Ni?

    Hur långt innan BIM plussade Ni? Och hade ni symtom innan ni plussade?

  • Svar på tråden När plussade Ni?
  • Äldre 2 Nov 18:51
    #1

    Hej!

    Fick svagt svagt på graviditetskollens test i måndags två dagar innan BIM, sedan svagt plus på CB på tisdag. Negativt på digitalt på tisdag men fick positivt på digital igår på BIM :) hade inga symptom förutom molande mensvärk, vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag aldrig brukar ha det innan mens :) lycka till!

  • Äldre 2 Nov 20:18
    #2

    Plussat olika tidigt i olika graviditeter. Som tidigast äl+9 svagt svagt med testlagret. Alltid haft symptom utöver molvärk som trötthet, sämre hy, svagt illamående en stund om dagen, runt 6-10 dagar efter äl. Närmare bim kommer ökad kissnödighet och luktkänslighet samt tokömma bröstvårtor!

  • Äldre 2 Nov 20:55
    #3

    Plussade på Bim-3 med Predictor Early och fick ett tydligt streck. Idag på Bim-2 med Cb fick jag detta resultat:

  • Äldre 2 Nov 20:56
    #4

    Glömde skriva att jag inte har/hade några symtom. Men det är nog ett symtom i sig för jag brukar ha världens pms innan mens.

  • Äldre 15 Nov 08:48
    #5

    BIM
    BIM+1
    BIM-2
    BIM+2
    BIM-2 svagt.. starkt på BIM

    Också väldigt olika styrka på testen. Inte haft några som helst symptom innan BIM. Möjligtvis så att jag har kännt mig minst gravid de gångerna jag faktiskt varet. I v 7 börjar det smyga sig på lite symptom, peakade i v 9 och sedan hängde kvar till v 12

Svar på tråden När plussade Ni?