• Alexandra93

    Missfall v6

    Ni som fått tidigt missfall vecka 5-6, hur länge blödde ni?

    Började blöda den 1/11 och blöder fortfarande rätt mycket till och från. Har inte haft ont någonting men vill bara bli av med blodet och påminnelsen..

  • Svar på tråden Missfall v6
  • Anonym (Li)

    Ca 2-3 veckor är det vanligaste! Men kan så klart vara både mer och mindre.

  • Alexandra93
    Anonym (Li) skrev 2017-11-05 11:06:45 följande:

    Ca 2-3 veckor är det vanligaste! Men kan så klart vara både mer och mindre.


    Åh det känns som en väldigt lång tid just nu..
  • syntharen

    Jag har haft 2 missfall i v 6, första gången blödde jag i ca 2 veckor (i slutet var det bara blodiga flytningar typ). Andra gången (som var för två veckor sedan) blödde jag i lite över en vecka, fick blodiga flytningar på söndagen, på tisdagen kom blödningen i gång ordentligt och var som en mens i ca 4-5 dagar och tisdagen efter slutade det att blöda helt. Ju tidigare missfallet kommer ju mindre blöder det som regel men det kan också vara olika från person till person och från missfall till missfall.

  • Teady111

    Jag fick MF i vecka 6+0. Det var några år sedan men vill minnas att jag bara blödde i 9-10 dagar. Kram

  • Anonym (Missfall)

    Jag fick missfall i början på året när jag var gravid i vecka 6. Jag blödde endast en vecka som en vanlig mens. Sen fick jag ägglossning igen som vanligt efter att blödningen slutat.

  • Alexandra93
    syntharen skrev 2017-11-05 11:15:46 följande:

    Jag har haft 2 missfall i v 6, första gången blödde jag i ca 2 veckor (i slutet var det bara blodiga flytningar typ). Andra gången (som var för två veckor sedan) blödde jag i lite över en vecka, fick blodiga flytningar på söndagen, på tisdagen kom blödningen i gång ordentligt och var som en mens i ca 4-5 dagar och tisdagen efter slutade det att blöda helt. Ju tidigare missfallet kommer ju mindre blöder det som regel men det kan också vara olika från person till person och från missfall till missfall.


    Okej, ja förstår att det in vara olika. Tack för svar
  • Alexandra93
    Anonym (Missfall) skrev 2017-11-05 12:07:38 följande:

    Jag fick missfall i början på året när jag var gravid i vecka 6. Jag blödde endast en vecka som en vanlig mens. Sen fick jag ägglossning igen som vanligt efter att blödningen slutat.


    Tack för svar, hoppas det är så för mig också. Vill inte blöda i flera veckor..
  • Alexandra93
    Teady111 skrev 2017-11-05 11:36:43 följande:

    Jag fick MF i vecka 6+0. Det var några år sedan men vill minnas att jag bara blödde i 9-10 dagar. Kram


    Ja jag hoppas att det är så för mig med, vill inte blöda i flera veckor..
  • N93

    Hade med mf v6 nu den 1a, känns som en evighet om de ska blöda så länge :(

  • Alexandra93
    N93 skrev 2017-11-05 20:56:45 följande:

    Hade med mf v6 nu den 1a, känns som en evighet om de ska blöda så länge :(


    Åh ja, samtidigt som mig då.. första barnet eller?

    Jag tycker att det känns som det minskat lite nu ikväll men får väl se..
  • Alexandra93
    Shneckan skrev 2017-11-09 14:24:47 följande:

    Fick missfall i v 6 blödde i 3 dagar men inte så mycket


    Blödde rejält i några dagar men nu är det ytterst lite bruna flytningar kvar. Är på dag 9
Svar på tråden Missfall v6