• Anonym (Överstimulerat?)

    Överstimulerat klitoris vibrerar?

    Jag är en tjej som precis onanerat i duschen, som jag brukar när andan faller på. Tog min favorit - elektriska tandborsten - och stimulerade klitoris. Men nu är jag lite rädd att jag överstimulerat den, för den vibrerar, alltså klitoris vibrerar :O Små snabba vibrationer, men klart märkbart för mig. Har aldrig känt det förr. Har jag översimulerat klitoris? Har någon varit med om samma sak? Det blir mindre och mindre kännbart, men det känns fortfarande, typ 10 minuter sedan jag avlutade.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-11-06 14:54
    Nu har det gått över, tack och lov.

  • Svar på tråden Överstimulerat klitoris vibrerar?
  • Anonym (slut)

    Tar det aldrig slut är du fortfarande upphetsad?

  • taquine

    Är det en speciell för just onani , eller borstar du tänderna med den också? Det går nog över så småningom ts;)


    Goodness me
  • Anonym (slut)
    Anonym (Överstimulerat?) skrev 2017-11-06 14:03:11 följande:

    Jag är en tjej som precis onanerat i duschen, som jag brukar när andan faller på. Tog min favorit - elektriska tandborsten - och stimulerade klitoris. Men nu är jag lite rädd att jag överstimulerat den, för den vibrerar, alltså klitoris vibrerar :O Små snabba vibrationer, men klart märkbart för mig. Har aldrig känt det förr. Har jag översimulerat klitoris? Har någon varit med om samma sak? Det blir mindre och mindre kännbart, men det känns fortfarande, typ 10 minuter sedan jag avlutade.


    Är det en häftig känsla?
  • Anonym (Överstimulerat?)
    Anonym (slut) skrev 2017-11-06 14:43:49 följande:

    Tar det aldrig slut är du fortfarande upphetsad?


    Nej, absolut inte, men det vibrerade ett bra tag, men det har som tur är gått över nu.
    taquine skrev 2017-11-06 14:47:29 följande:

    Är det en speciell för just onani , eller borstar du tänderna med den också? Det går nog över så småningom ts;)



    Självklart är den en gammal oral b som jag inte använder längre, men med egna borstar så har den ju fått ett nytt använddningsområde :) Ja, det har gått över nu. Tyckte bara det var mycket underligt att det fortsatte utan stimulans oh en bra stund efteråt.
  • Anonym (Överstimulerat?)
    Anonym (slut) skrev 2017-11-06 14:52:00 följande:
    Är det en häftig känsla?
    Det var det till en början, vilket var anledningen till min oro. Men det gick över, som tur är.
Svar på tråden Överstimulerat klitoris vibrerar?