Mandelmann: "En väldigt bra avslutning"
Forum Dator & Teknik - Fritid & hobby
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • 5000 Kanaler till tv?

Mån 6 nov 14:11 Läst 14058 gånger Totalt 4 svar
    Mån 6 nov 14:11

Såg på instagram något jag fastnade för, IPTV med över 5000kanaler.

har varit inne på www.tvbossen.com och det verkar nästan för bra för att vara sant. alla kanaler som finns i sverige och även alla utländska för 1299kr per år

hur fungerar det med IPTV? så som jag förstått det så behöver jag bara ladda ner appen på tvn så är det bara köra?

någon som har provat tvbossen.com ? tänkte att jag ska köra sånt prov test som dom erbjuder och sedan se så allt fungerar innan jag köper det.

vad tror ni ?

• Mån 6 nov 14:16 #1

Vad jag tror:

1) du försöker göra reklam. Det går dåligt.
    2) vad ska man med 5000 kanaler till? Vem har så lite att göra att en ens hinner med att titta igenom kanalerna under en livstid?

• Mån 6 nov 14:30 #2

Jag försöker inte göra någon reklam.

Jo det är klart man inte behöver 5000 kanaler men är mest intresserad av det svenska utbudet  och tänkte om någon har detta. vill veta hur kvalitén är på kanalerna.

• Tor 9 nov 21:06 #3

Jag har IP-TV som jag beställde via Ali express. Första gången betalade jag 700kr för då fick jag boxen och andra gången förlängde jag abonnemanget för 400 kr/år. Rekommenderar det STARKT. Bra kvalité och du har huuuur mycket kanaler som helst + svenska betalkanaler.

• Tor 16 nov 02:46 #4

Det du pratar om från Ali express kan inte vara samma som det som visas på tvbossen.com ? det som finns på den sidan är utan box och annat går direkt i TV. körde ett 24 timmars test på tvbossen och blev förvånad hur bra det fungera.

Kör med Tv ganska långt ifrån routern med trådlös uppkoppling och har inte märkt av någon buffring/lagg även HD-kanalerna men dom rekomenderar att man har uppkoppling via kabel.

För mig fungera det utmärkt iaf men jag valde att köpa 3 månaders paketet snål som jag är men efter det blir det förlängning.

Kör ett 24-timmars test innan du köper så du ser att det fungerar är det enda jag kan säga

Svara i tråden: 5000 Kanaler till tv?
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Fritid & hobby
Svara i tråden...

Innehåll