• Svar på tråden Babyplan graviditetstest
  • Milou3

    Fått svagt men tydligt rosa streck vid två tillfällen. En gång vid äl+5 och en annan gång vid äl+6. Men sen kom mensen ändå så jag kan inte avgöra om vissa av deras test kan ge helt otroligt starka spökstreck eller om de är så pass känsliga att jag testa svagt positivt men att ägget inte fäste ordentligt så det blev en kemisk graviditet.

  • Cecilie


    Jag plussade precis... ÄL+8.. Det är de extra känsliga testen. Är rädd att det är något fel dock för det känns helt sjukt att plussa så tidigt...
  • Milou3
    Cecilie skrev 2017-11-07 10:51:19 följande:

    Jag plussade precis... ÄL+8.. Det är de extra känsliga testen. Är rädd att det är något fel dock för det känns helt sjukt att plussa så tidigt...


    De är superkänsliga så ditt är nog positivt men för att känna dig riktigt säker kanske du skulle komplettera med ett Predictor Early i morgon.
  • Maajsan26

    Har också äl+8 idag och enligt mig är det här ett positivt test... men jag är lite smårädd att det jäklas med mig och att jag inte alls är gravid :(

  • Milou3
    Maajsan26 skrev 2017-11-07 19:09:57 följande:

    Har också äl+8 idag och enligt mig är det här ett positivt test... men jag är lite smårädd att det jäklas med mig och att jag inte alls är gravid :(


    Ja det där är positivt! Båda ni har för starka streck för att det ska vara spök. Grattis
  • Cecilie

    Garanterat positivt Maajsan26! Tog också ett nytt test som var betydligt starkare :D Yeay grattis till oss!!! Visst känns det knäppt att plussa så tidigt?! önskar att man va en sån som ba ooooops jag var visst gravid, och får reda på det i vecka 10 typ. Haha... Våra graviditeter kommer kännas extra lååååånga!

  • Milou3
    Maajsan26 skrev 2017-11-07 21:00:09 följande:

    Tack!!! Jag tog ett test till, Hahah! Så himla otålig! Tycker mig se ett svagt plus...


    Du ser :)
  • Cecilie

    Mitt test var inte starkare idag. Fortfarande positivt men svagt. Hoppas det inte betyder att missfall är på gång :(

  • Maajsan26
    Cecilie skrev 2017-11-07 23:42:16 följande:

    Garanterat positivt Maajsan26! Tog också ett nytt test som var betydligt starkare :D Yeay grattis till oss!!! Visst känns det knäppt att plussa så tidigt?! önskar att man va en sån som ba ooooops jag var visst gravid, och får reda på det i vecka 10 typ. Haha... Våra graviditeter kommer kännas extra lååååånga!


    Tjohooo!! Det känns superkonstigt.... men såååå glad! :D jag känner det också, man vill ju inte direkt ringa till mvc än, känns väldigt för tidigt! Ska testa cb digital med veckor i helgen tänkte jag,.. är rädd att testa för tidigt med den och bli besviken nu när jag är glad, haha!
  • Maajsan26
    Cecilie skrev 2017-11-08 07:22:30 följande:

    Mitt test var inte starkare idag. Fortfarande positivt men svagt. Hoppas det inte betyder att missfall är på gång :(


    Mitt var inte heller starkare idag. Men det är positivt. Också lite skraj :( det känns för bra för att vara sant att plussa första försöket med första barnet....
  • Tjej261991


    Är det bara jag som känner att efter 5 positiva test kan det inte vara annat är positivt.? Tog dessa 3-4 dagar innan förväntad mens. Väntar min mens på lördag 22/9.
Svar på tråden Babyplan graviditetstest