• Jagtyp

    Gravtester

    Hej. Jag undrar om cb alltid ger spök plus? Och vilka tester tycker ni är bäst? För nu när vi testar med cb så får vi spök plus. Eller jag antar att det är det iaf.

  • Svar på tråden Gravtester
  • Anonym (A)

    Jag har kört på testlagrets billiga. Hellre att de slår om någon dag senare än att få upp hoppet i onödan kände jag.

    Plus att cb förutom att ge spökplus är jättedyra?!?

  • Jagtyp

    Åh det ska jag kolla på. Tack för tips. Ja d e sant dom e väldigt dyra. Men visst e d spök test?

  • Alexandra93

    Har inte många positiva erfarenheter av CB, fick spökstreck med deras testa tidigt test för någon månad sen.

    Denna månaden provade jag deras vanliga och då var jag gravid när jag tog det testet men dock var hormonerna påväg ner då jag fick ett tidigt MF.

    Men jag hade hellre kört på typ apotekets egna eller billiga stickor, aldrig fått spökstreck med dem.

  • FH24

    Också sett en del spök på CB men tycker strecket ser blått ut och då brukar det vara positivt, spök brukar vara gråa.

    Ser det blått ut i verkligheten? :)

  • Anotherone

    Jag tog ett RFSU testa tidigt på eftermiddagen ett par dagar före bim och fick utslag direkt. CB digital sa samma eftermiddag "Ej gravid". Men följande morgon visade det 1-2 veckor och vanliga CB blev ett tydligt plus.

  • Anonym (Barnlängtan!)

    Vill ni hjälpa mig att analysera mitt test? Äl+8 idag och enligt min kalender ska jag ha mens idag, sjukt jag vet!! Men jag tror inte riktigt att natural cycles har greppade min ägglossning förra månaden för jag fick mens 7 dagar efter. Men hur som haver. Jag har inte fått min mens idag och jag har sett ett streck på mitt gravtest jag tog i eftermiddags! Strecket var svagt ljusrosa, syns knappt på bild dock..... vad tror ni?

  • Anonym (22juli)
    Anonym (Barnlängtan!) skrev 2017-11-07 18:35:52 följande:

    Vill ni hjälpa mig att analysera mitt test? Äl+8 idag och enligt min kalender ska jag ha mens idag, sjukt jag vet!! Men jag tror inte riktigt att natural cycles har greppade min ägglossning förra månaden för jag fick mens 7 dagar efter. Men hur som haver. Jag har inte fått min mens idag och jag har sett ett streck på mitt gravtest jag tog i eftermiddags! Strecket var svagt ljusrosa, syns knappt på bild dock..... vad tror ni?


    Plus!
  • Anonym (Barnlängtan!)
    Anonym (22juli) skrev 2017-11-07 18:41:53 följande:

    Plus!


    Hoppas hoppas!! Ska ta ett likadant test imorgonbitti och se vad som händer då. Kan knappast tro att detta är ett spökstreck....
  • Anonym (Barnlängtan!)
    Anotherone skrev 2017-11-07 19:43:50 följande:

    Tycker också att det ser positivt ut! Grattis!


    Tack snälla! Vågar dock inte ta ut för mycket i förskott ännu.... men såklart är jag glad :) vi får se vad testet imorgon säger....
  • Anonym (Barnlängtan!)

    Otålig som jag är så testade jag ett cb också. Visar också svagt positivt tycker jag!! Eller?

  • Anonym (22juli)
    Anonym (Barnlängtan!) skrev 2017-11-07 18:47:16 följande:

    Hoppas hoppas!! Ska ta ett likadant test imorgonbitti och se vad som händer då. Kan knappast tro att detta är ett spökstreck....


    Tog ett sådant i måndags och det visade lika mycket. Jag tog andra "dyrtest" senare på dagen....
  • Anonym (22juli)
    Anonym (Barnlängtan!) skrev 2017-11-07 20:57:35 följande:

    Otålig som jag är så testade jag ett cb också. Visar också svagt positivt tycker jag!! Eller?


    Jo. Jag testade med ett annat testa tidigt och tyckte det var bäst.
  • Anonym (Barnlängtan!)

    Testen idag var tyvärr inte starkare men de var enligt mig positiva idag igen. Börjar se svagt streck på graviditetskollens stickor också som jag innan testat helt blankt på innan. Men man vill ju hemskt gärna se en stegring! Vågar knappt ropa hej än :(

  • Anonym (Hej)

    Blir ju inte mycket stegring från en dag till nästa så vänta två eller tre tills nästa gång du testar

  • Anonym (Barnlängtan!)

    S



    såhär blev det imorse! :) tjohooooo!

Svar på tråden Gravtester