Kevin Klein tvingas lämna "Idol"
Forum Hus - Hus & hem
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Tips på firma som kan ta bort asbest

Tor 9 nov 20:39 Läst 17551 gånger Totalt 7 svar
    Tor 9 nov 20:39

Hej

Vi skulle behöva ett tips på en firma som kan ta bort asbest i vinden. Det är inte ett jättestort jobb, men det behövs ett proffs. 

Det är i Sthlms området.

Tackar på förhand!

• Tor 9 nov 21:05 #1

Googlade asbestsanering Stockholm och fick upp många företag. Men du kanske vill ha ett specifikt tips på nån som anlitat nån särskild?

• Lör 11 nov 18:47 #2

Det var precis det jag letade efter, litar mer på personlig rekommendationer, än på google Skrattande men stort tack ändå!

• Lör 11 nov 19:24 #3

Vad sägs om denns Stockholmsbaserade firma, har en liten youtube video på hur asbestssaneringen går till:

Bra va!

• Lör 11 nov 19:28 #4
    FragaUgglan skrev 2017-11-11 18:47:19 följande:

Det var precis det jag letade efter, litar mer på personlig rekommendationer, än på google  men stort tack ändå!

Fast här kan ju vem som helst tipsa om sin kriminella brorsa, eller sig själv. Bara så att du tänker på det.
  • Lör 11 nov 19:33 #5

jo, visserligen Rynkar på näsan Har du några andra tips på var jag kan hitta rekommendationer? Nån bra blog, eller forum? 

• Lör 11 nov 19:34 #6

Förresten, deras hemsida är www.contenderab.se/index.php/contender-ab-byggarbete/ om du vill kolla upp dem lite mer

• Lör 11 nov 19:46 #7

En del byggfirmor lämnar ut referenser, men egentligen är det lite samma som här - de kan välja några kompisar.

Kanske värt att googla några firmanamn. När jag ska köpa lite dyrare prylar brukar jag googla produktnamnet+dålig etc för att hitta om ngn blivit missnöjd. Funkar kanske med firmanamn också, typ Firmanamn+lurendrejeri/undermålig/dyr mm.

Svara i tråden: Tips på firma som kan ta bort asbest
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Hus & hem
Svara i tråden...

Innehåll