• Anonym (under ytan)
    Äldre 10 Nov 18:31
    13738 visningar
    39 svar
    39
    13738

    Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?

    Som du tyckt var väldigt attraktiv med kläder på?

    Har förstått att skenet kan bedra en del när tygerna faller! Har du dumpat någon för att kroppen har gjort dig besviken eller inte varit så spännande?

  • Svar på tråden Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?
  • Anonym (under ytan) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 19:05
    #5
    Anonym (Man) skrev 2017-11-10 18:54:49 följande:

    Jag blir ofta förvånad när jag tar hem smala tjejer. För med kläder ser de väldigt fit och smala ut, men när de åker av kan man se både en mage och lovehandles som dolts riktigt bra. Detsamma gäller byst när bh:n åker av, tjejer som får dubbelt så små bröst efter de tagit av den. Eller tjejer med liten byst som har hängpattar.

    När man träffar en större kurvig/mullig tjej runt bmi 24-26 så förväntat man sig hängpattar, celuliter och lite mage. Men tycker fan att jag snarare blivit mer positivt överraskad av dessa. Att de sett bättre ut, utan kläder.


    Låter som du blivit besviken mer än en gång? Vilka kroppstyper föredrar du då? Du verkar ju ha varit med blandad kompott? Det där med bröst måste vara en downer för er killar sedan push up BH:n gav alla tjejer drömsnygga fasta bröst;)
    Fake it until you make it:)!!

    För mig som tjej är det mest hårigheten som kan överraska eller läskiga fötter..(not too fresh) alltid!! Killars hygien är nog min värsta dealbreaker och alltid lika stor överraskning...
  • Anonym (under ytan) Trådstartaren
    Äldre 10 Nov 23:23
    #12
    Elefantmannen2 skrev 2017-11-10 22:36:50 följande:

    Många,  många gånger. Precis som du säger är push up verkligen falsk marknadsföring. Många gånger det ramlat ur taxöron ur C- och D-kupor.


    Som bi måste jag säga att kvinnors hygien ligger långt efter killars. Dessutom är det klart läskigare med discofitta än discokuk. 


    Håller även med om behåring. Och då menar jag inte att man glömt raka/ansa en vecka utan rejäl energiskog. Återigen värre på tjejer än män. Man kan ju suga utan att få hår i munnen. Och doft fastnar ju i viss mån i könshåren. 


    irrk vad du råkat ut;( Ingen discofitta här men jävligt många discokukar och festivalkukar som inte varit i beröring med tvål!!! Ingen umami direkt. och får alltid massa hår i munnen när man suger kuk trots att kuken är hårlös. De sitter ofta under förhuden. Könsdoft luktar gott mestadels:)
  • Anonym (under ytan) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 00:04
    #15
    Anonym (Nej.) skrev 2017-11-10 23:51:17 följande:

    Nej. När man var yngre, typ tonåren så tänkte man såklart inte på det, men nu som vuxen anar man ju hur folk ser ut även utan kläder. När en kvinna med hängbröst har lätt urringning och pushup så syns det ju liksom ändå att det är hängbröst. Bara som exempel alltså.

    Ser man inte det är man ju inte speciellt observant, och om man bryr sig om små skavanker kanske man inte ska ligga runt heller...

    Om man liksom reagerar på små detaljer på någons kropp så bör man nog jobba lite med sitt eget mående innan man drömmer andra. För mår man bra i sig själv så bryr man sig inte om att någon inte är 100% "perfekt" utan kläder.


    Ingen behöver vara perfekt men man måste ju tända på någons kropp trots allt annars är det ju lite kört. Det är ju ändå kroppen man har sex med även om man kanske gillar hela människan och ansiktet i första hand. Har inget med ens eget välmående att göra som jag ser det. Sen kan ju hängbröst vara fina men kanske inte i kombination med ett antal andra defekter.
  • Anonym (under ytan) Trådstartaren
    Äldre 11 Nov 01:23
    #18
    Elefantmannen2 skrev 2017-11-11 00:52:56 följande:

    Var bor du? Vad är det för män som har könshår under förhuden?! Speciellt om de är rakade?


    Är inte festivaltypen, men kan tänka mig att det är two way street? Hela grejen är ohygienisk. Suger man kuk eller mumsar muff där får man vad man ber om.


    Att push up inte håller vad de lovar har nog 100% av männen med fler än tre partners råkat ut för. Tänk dig motsvarigheten i mäns byxor..


    Varför vill du veta var jag bor? Njae suger inte kuk på festivaler längre. Det satte upplevelserna stopp för. Men det har ju blivit en del i ungdomen. Motsvarigheten på män är väl såna där penisskydd som de hade på vikinga tiden eller i vissa infödingsstammar:) Visst hade man blivit besviken om det inte levde upp till illusionen!
    Tjejer fejkar ju allt ifrån smink, frisyrer, bh, till kläder som håller in. Bäddat för besvikelse när allt faller:(
Svar på tråden Har du blivit besviken på någons kropp vid sex?