• Anonym (sex utan orgasm)

    Hur skulle er syn på sex förändrats om orgasm inte var möjligt att uppnå?

    Förmodar att en sådan frågeställning är otänkbar för de flesta i första hand killar? Men utgår från mig själv som aldrig lyckats få orgasm tillsammans med en annan person under mina 45 livsår. Ändå älskar jag sex och njuter väldigt mycket av detta. Speciellt närheten och sensualiteten mellan mig och mina partners. Men eftersom jag inte alls har sex för att uppnå ett mål så skiljer det sig nog väsentligt från andras? Jag känner mig befriad även om jag ändå kan finna sex både krävande och prestationsinriktat på andra sätt och mer med vissa personer än andra?

    Så ponera! Orgasmen uteblir men alla andra upplevelser finns kvar. Just bara målet går ej att nå? Skulle du vilja ha sex lika ofta och hade du njutit av det?

  • Svar på tråden Hur skulle er syn på sex förändrats om orgasm inte var möjligt att uppnå?
  • DeathByPickles

    Intressant frågeställning. Jag får inte heller orgasm när jag har sex, någonting som får vissa partners att bli nästan tävlingsinriktade. 


     


    Har inte så mycket att tillägga mer än att jag är väldigt nyfiken på svaren! =) 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (sex utan orgasm)
    DeathByPickles skrev 2017-11-10 19:46:59 följande:

    Intressant frågeställning. Jag får inte heller orgasm när jag har sex, någonting som får vissa partners att bli nästan tävlingsinriktade. 


     


    Har inte så mycket att tillägga mer än att jag är väldigt nyfiken på svaren! =) 


    Är du kvinna eller man? har aldrig hört talas om en man som aldrig fått orgasm haha....finns det ens?
  • DeathByPickles
    Anonym (sex utan orgasm) skrev 2017-11-10 19:48:41 följande:
    Är du kvinna eller man? har aldrig hört talas om en man som aldrig fått orgasm haha....finns det ens?

    Jag är kvinna. Lite hit och dit-sexuell ifall det skulle spela någon roll. Solig 


    Och tja, jo, jag har i alla fall haft en manlig sexpartner som inte kunde komma vid oralsex eller penetration utan alltid var tvungen att runka själv sista biten för att få utlösning. Sedan kan väl det där med orgasm vara lite flytande även för män. 


    Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Pumakvinna

    Inte över huvudtaget för mig. Har inte sex för orgasmernas skull. Jag har sex för allt som händer innan i första hand. Tycker det vore än mer intressant om det inte fanns ett mål utan man körde tills man inte orkade mer istället för killens (kukens) oförmåga att fortsätta.

  • Pretorian IV

    Ser inte orgasmen som jätteviktig, och får inte heller orgasm mer än varann gång jag har sex ungefär.

    Så jag ser egentligen inget större problem med frågeställningen, orgasm är en bonus, men det är ju vägen dit som är det roliga.

    Man 41 år

  • Anonym (Analt)

    Min fru och jag har varit tillsammans i typ 30 år med varierande mängd sex genom åren. Fram tills för ungefär 7-8 år sedan hade hon ganska svårt att få orgasm. Men så av olika anledningar började hon gilla analsex och sedan dess får hon alltid orgasm om hon smeker klitoris samtidigt som jag penetrerar henne i analen. Hon kommer som en 15-årig kille, snabbt och okontrollerat. Älskar det!

  • New  Dawn

    Jag skulle fortsätta uppskatta sex och närhet mycket, men det skulle påverka. Intresset och hungern skulle ändå minska totalt sett.


    Anyone can hate. It costs to love.
Svar på tråden Hur skulle er syn på sex förändrats om orgasm inte var möjligt att uppnå?