• Anonym (suck)

    Varförhar inte killar med sig kondomer till dejten?

    Tredje gången gillt nu..

    Hur kan man INTE ta ansvar för sin egen kuk och att det ska bli åka av? Jag har haft kondomer i de flesta fall men fel storlek och sort. Nu senast hade jag dejt med en riktig tiopoängare med en kropp som fick det att vattnas som jag jobbat hårt på i flera månader. Vi ligger där sjukt kåta och håller på att explodera!!
    Så visar det sig att killen inte har egna kondomer med sig och vi konststaterat att de jag hade inte passade. Jag tömde ut och in på varenda burk och låda och killen fick till slut ut och traska till närmaste 7/11 vilket förtog det mesta av njutningenm tills nästa dag då vi använde upp det mesta av paketent;) Men herregud! Hade jag inte insinuerat och tvingat ut honom på nattpromenad så hade det inte blivit något.

    Jag har allltid med kondomer för att jag inte vill missa ett ligg eller riskera bli sjuk. Hur tänker ni killar? Bryr ni er inte när ni väl fått hem ert kött?

  • Svar på tråden Varförhar inte killar med sig kondomer till dejten?
  • Vargaflickan

    Nej, de flesta killar är tyvärr mycket oansvariga när det kommer till det, och sen sitter de och gnäller över att "tjejen lurade mig" om hon skulle råka bli gravid... Kudos till dig för att du är ansvarsfull Skål

  • Anonym (Kalla fötter)

    Alla killar förväntar sig inte sex på första dejten.

  • Anonym (suck)
    Anonym (Kalla fötter) skrev 2017-11-12 12:16:18 följande:

    Alla killar förväntar sig inte sex på första dejten.


    haha nej säkert! Grejen är att de förväntar sig grymma avsugningar och massa pyssel på sig själv men slipper MER ÄN GÄRNA själva samlaget..och att anstränga sig för min njutning...BAD BAD BOYS!!!!!!!!!! Men serru...jag skickar iväg dem på shoppingrunda innan jag ens låter deras utrustning nudda mina läppar. Så det kan det glömma om de inte är ansvariga!
  • Anonym (K)
    Anonym (Kalla fötter) skrev 2017-11-12 12:16:18 följande:

    Alla killar förväntar sig inte sex på första dejten.


    Visst , men det är väl inte så tungt att bära några kondomer?

    De skulle kunna ta med för säkerhets skull?

    Blir det inget sex kan de spara kondomerna till nästa gång.
  • Nalliwer

    För att jag inte tänker ligga med någon som jag träffar för första gången och inte förväntar mig bli våldtagen.....

  • Anonym (suck)
    Nalliwer skrev 2017-11-12 14:32:50 följande:

    För att jag inte tänker ligga med någon som jag träffar för första gången och inte förväntar mig bli våldtagen.....


    Där ser man...bäst att vara försiktig när man är en värnlös liten man så man inte blir utnyttjad av de glupska flickorna;) Eller blir nedslagen mitt i natten av ett gäng huliganer på väg till 7/11..
  • Anonym (Ems)

    Jag ser det som ett litet test, har han med egna och själv tar initiativ till att ta på den så är han en person som är noga med sånt. De vågar jag ligga "oskyddat" med efter ett tag (jag föredrar utan kondom).

    Har han varken med egna eller gör ansats att vilja använda så ska det mycket till för att jag ska börja pilla på hans grejer alls, han kan ju ha haft den vart som helst liksom, oavsett så blir det inga repriser med såna killar.

    Jag brukar dock ha med mig några stycken i olika storlekar och vilja att vi använder mina för då vet jag att de inte är gamla och legat i hans plånbok sen 1998.

  • Kenta877
    Anonym (Ems) skrev 2017-11-12 14:49:14 följande:

    Jag ser det som ett litet test, har han med egna och själv tar initiativ till att ta på den så är han en person som är noga med sånt. De vågar jag ligga "oskyddat" med efter ett tag (jag föredrar utan kondom).

    Har han varken med egna eller gör ansats att vilja använda så ska det mycket till för att jag ska börja pilla på hans grejer alls, han kan ju ha haft den vart som helst liksom, oavsett så blir det inga repriser med såna killar.

    Jag brukar dock ha med mig några stycken i olika storlekar och vilja att vi använder mina för då vet jag att de inte är gamla och legat i hans plånbok sen 1998.


    "Jag brukar dock ha med mig några stycken i olika storlekar och vilja att vi använder mina för då vet jag att de inte är gamla och legat i hans plånbok sen 1998."


    Nu är det ju verkligheten för många män att de köpte kondomer när de var unga och trodde att tjejerna också var intresserade men så blev kondomen liggande medan de utbildade sig och gjorde
    karriär... 

  • yyyxy

    För att man inte förväntar sig sex eller för att man inte vill verka vara för självsäker på att det blir knulla.

    Vilka storlekar och sorter har du själv som tydligen inte passar någon av de tre du råkat ut för?

Svar på tråden Varförhar inte killar med sig kondomer till dejten?