• Anonym (Kaffedraken)

    Ärlighet

    Kanske letar peppning från någon som lever i liknande situation. Har varit tillsammans med en man i över 10 år och har varma och härliga känslor för honom. Hade hoppats att hans beteende skulle varit en engångsföreteelse men det verkar inte så. Det började redan vårt andra år, vi har alltid haft svårt att prata djupare med varandra, och efter ett gräl fick jag reda på att han varit ute på nätet och träffat en annan. Jag försökte få någon slags förklaring varför men han tyckte enbart det var en bagatell. Jag förlät och trodde det var över men samma sak har nu upprepats ett flertal gånger. Jag märker av när något varit och tycker att han ändå kunde vara ärlig och stå för vad han gjort men oftast börjar han med att neka. Han säger att han älskar mig men det är svårt att få känslan av att kunna lita på någon när det är såhär.

  • Svar på tråden Ärlighet
  • Anonym (Kaffedraken)

    Ledsen men du göra samma misstag som många före dig du tror mer på hans ord än på hans handlingar. Det är sällan en bra ide. Det finns ingen pepp, du lurar bara dig själv och det kan ingen annan än du rätta till.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det är nog så, som man bäddar får man ligga och det är dags att bädda om nu. Tack!

Svar på tråden Ärlighet