• Jag är bara jag

    Hur många ED/ÄD-barn har du?

    Hur många barn har du som har gjort embryodonation eller äggdonation och fått barn? Är speciellt intresserad av svar från er med ett barn. Ni som har bara ett barn- varför har ni det? Har ni inte hunnit fler försök, har ni inte råd med fler, har du blivit för gammal för fler försök eller är ni helt enkelt nöjda med ett barn? Här återstår att se om det blir två barn eller ett...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många ED/ÄD-barn har du?
  • Löparnörden

    1 äd dotter som kom till på tredje försöket. På tredje syskonfösöket plussade vi men det blev mised abortion i vecka 15. Efter det lade vi ner syskonförsöken. Det blev för jobbigt att fortsätta fysiskt, psykiskt och ekonomiskt. Idag 1,5 år efter missfallet är vi bägge två helt tillfreds med att vi det ?bara? blev vår nu 4 åriga solstråle. Men det tog ett tag att hitta dit.

  • Jag är bara jag
    Löparnörden skrev 2017-11-13 06:56:45 följande:
    1 äd dotter som kom till på tredje försöket. På tredje syskonfösöket plussade vi men det blev mised abortion i vecka 15. Efter det lade vi ner syskonförsöken. Det blev för jobbigt att fortsätta fysiskt, psykiskt och ekonomiskt. Idag 1,5 år efter missfallet är vi bägge två helt tillfreds med att vi det bara blev vår nu 4 åriga solstråle. Men det tog ett tag att hitta dit.
    Det tog 7 försök här att få sonen och syskonförsök blir det bara detta enda. Orkar absolut inte mer sen om detta inte tar. Känns som det kommer ta lite tid acceptera i så fall, men man landar nog. Vi fick ju ett barn vilket var målet alla år.  Glad 
Svar på tråden Hur många ED/ÄD-barn har du?