• Anonym (Almo)

    Han runkar trotts att jag är HEMMA och VILLIG!!!

    Min sambo och jag har varit tillsammans i 3 år, vi är 25 respektive 27år gamla.

    Vi har inga barn och lever ett härligt, kärleksfullt liv tillsammans med våran hund.

    Nu till problemet.

    Min sambo och jag har allt mindre sex, jag är villig och tar ofta initiativ men blir ibland avvisad för att han är för trött eller inte känner för det.

    Ovan nämnda kan jag köpa, jag förstår att man inte alltid är sugen eller känner att man har energin.

    Senast igår kväll satt vi bredvid varandra i soffan här hemma och jag tog upp att vi borde ha mer sex, ingen diskussion eller krav utan sa det nästan lite skämtsamt och lättsamt.

    Han håller med såklart och håller med om att det blivit lite sällan nu för tiden.

    Helt plötsligt reser sig min sambo ur soffan, tar med sig både telefon och iPad in i badrummet och låser in sig i 45 minuter.

    Alla våra datorer, telefoner och surfplattor är sammankopplade, så på datorn kan jag se exakt vad han gör på ipaden..

    Tro fan att han satt sig på toaletten för att runka till porr, medans jag sitter 3meter ifrån honom i vardagsrummet och precis uttryckt att jag är villig och vill ha sex!

    Ju längre han var där inne desto mer ont gjorde det i mig, jag har ingenting emot porr eller att onanera ibland, men fan inte när jag är hemma och uttryckt att jag vill ha sex..

    Jag konfronterade honom inte när han kom ut och ville inte göra en grej av det, sen tror jag inte han vet att jag vet vad som föregick där inne, så ville inte ställa han mot väggen heller.

    Men jag känner mig så sårad, oattraktiv, oönskad och ledsen så jag vet inte hur jag ska bete mig runt honom.

    Samma sak har hänt för några veckor sedan, men då märkte jag det genom att badrumsmattan var intryckt i hörnet och att de plötsligt dök upp en halvtom toarulle i hyllan som inte varit där 1 timme innan..

    Varför runkar han när jag är hemma? Och speciellt varför runkar han när jag är hemma trotts att jag vill ha sex?

  • Svar på tråden Han runkar trotts att jag är HEMMA och VILLIG!!!
  • Anonym (A)
    Freijah skrev 2017-11-14 17:59:40 följande:
    Den enda som kan svara på det är han. Så fråga honom.
    Ja, så är det
  • Anonym (Ooops)

    Varför bankade du inte på dörren? Ingen bajsar väl i 45 minuter? Idiotman alltså.

  • Pretorian IV

    Väldigt konstigt beteende!

    Jag drar väl också en rund ibland när frun är hemma, men det är ju för att hon hellre ligger och kollar smink/kläder/möbler/mm på datorn än vill ha sex. Inte lika ofta som har vill i vart fall.

    Och ni har bara varit ihop i 3 år, och börjar redan få den typen av problem...

    Ställ din kille mot väggen och fråga vad problemet är egentligen.

  • Anonym (Hm)

    Säger som alla andra, fråga honom.

    Men jag vet att porr lätt kan bli en sorts fake intimitet

    för du är ju inte med en människa, det är väldigt distanserat och är man van med det kan det bli svårt att våga sig på The real deal där det är närkontakt hud, lukter, safter, på riktigt och inte så glamoröst tillgjort som porr där allt handlar om kameravinklar och skådespel.

    Finns forskning att porr gör det svårare för män att få upp den i verkligheten med just för att då måste du vara närvarande med en annan människa, oftast din partner

    så då är allt emotionellt igång med och du måste använda fler sinnen och det är så annorlunda gentemot att slå upp porr och runka till skådespel. Du får en association till upphetsning som inte är kopplad till verkligheten så tillslut blir du bara hård av porr.

  • Anonym (liam)

    Tråkigt läge!
    Men sköter du dina sysslor och hygien? Det är för en man väldigt oattraktivt om en kvinna låter gamla kläder ligga framme i flera dagar medans berget av kläder i tvättkorgen växer! Lika illa är det med disken, speciellt om hon låter den få stå kvar på bordet efter frukost! Ha som måtto att avsätta en halvtimma om dagen och gör ren toalett och handfat och dra ett extra varv med dammsugaren så ska du se att du får honom mer intresserad när han känner att du bryr dig om honom.

    Du kan gott kräva att han köper en dyrare dammsugare till dig med bra sug och olika munstycken för soffan och väggar.! Julklappstips?

    Vi hade samma problem som ni hade för ett par år sedan där jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte skärpte sig. Hon avlivade då sin katt och började städa oftare. Hon t om klagar på om jag inte lägger ned mina kalsonger i tvätten nu! Glad

    När hon började kliva upp tidigare på morgnarna och fixade äggröra till frukost till mig så kände jag att min lust till kvinnan ökade igen! Vi har det bra nu och nu vill jag ha barn!

  • Anonym (Ooops)
    Anonym (liam) skrev 2017-11-15 09:54:14 följande:

    Tråkigt läge!

    Men sköter du dina sysslor och hygien? Det är för en man väldigt oattraktivt om en kvinna låter gamla kläder ligga framme i flera dagar medans berget av kläder i tvättkorgen växer! Lika illa är det med disken, speciellt om hon låter den få stå kvar på bordet efter frukost! Ha som måtto att avsätta en halvtimma om dagen och gör ren toalett och handfat och dra ett extra varv med dammsugaren så ska du se att du får honom mer intresserad när han känner att du bryr dig om honom.

    Du kan gott kräva att han köper en dyrare dammsugare till dig med bra sug och olika munstycken för soffan och väggar.! Julklappstips?

    Vi hade samma problem som ni hade för ett par år sedan där jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte skärpte sig. Hon avlivade då sin katt och började städa oftare. Hon t om klagar på om jag inte lägger ned mina kalsonger i tvätten nu!

    När hon började kliva upp tidigare på morgnarna och fixade äggröra till frukost till mig så kände jag att min lust till kvinnan ökade igen! Vi har det bra nu och nu vill jag ha barn!


    Hon kommer åka ut om ni skaffar barn.
  • Anonym (Jaha)
    Anonym (liam) skrev 2017-11-15 09:54:14 följande:

    Tråkigt läge!

    Men sköter du dina sysslor och hygien? Det är för en man väldigt oattraktivt om en kvinna låter gamla kläder ligga framme i flera dagar medans berget av kläder i tvättkorgen växer! Lika illa är det med disken, speciellt om hon låter den få stå kvar på bordet efter frukost! Ha som måtto att avsätta en halvtimma om dagen och gör ren toalett och handfat och dra ett extra varv med dammsugaren så ska du se att du får honom mer intresserad när han känner att du bryr dig om honom.

    Du kan gott kräva att han köper en dyrare dammsugare till dig med bra sug och olika munstycken för soffan och väggar.! Julklappstips?

    Vi hade samma problem som ni hade för ett par år sedan där jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte skärpte sig. Hon avlivade då sin katt och började städa oftare. Hon t om klagar på om jag inte lägger ned mina kalsonger i tvätten nu!

    När hon började kliva upp tidigare på morgnarna och fixade äggröra till frukost till mig så kände jag att min lust till kvinnan ökade igen! Vi har det bra nu och nu vill jag ha barn!


    Herre... och vad gör du för att hon ska va fortsatt attraherad av dig?

    När ett barn kommer in i bilden så kommer hon inte va intresserad av dina behov längre då är det en annan liten person som hon kommer förälska sig i och du kommer i andra hand

    Lycka till!
  • Anonym (Almo)
    Anonym (liam) skrev 2017-11-15 09:54:14 följande:

    Tråkigt läge!

    Men sköter du dina sysslor och hygien? Det är för en man väldigt oattraktivt om en kvinna låter gamla kläder ligga framme i flera dagar medans berget av kläder i tvättkorgen växer! Lika illa är det med disken, speciellt om hon låter den få stå kvar på bordet efter frukost! Ha som måtto att avsätta en halvtimma om dagen och gör ren toalett och handfat och dra ett extra varv med dammsugaren så ska du se att du får honom mer intresserad när han känner att du bryr dig om honom.

    Du kan gott kräva att han köper en dyrare dammsugare till dig med bra sug och olika munstycken för soffan och väggar.! Julklappstips?

    Vi hade samma problem som ni hade för ett par år sedan där jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte skärpte sig. Hon avlivade då sin katt och började städa oftare. Hon t om klagar på om jag inte lägger ned mina kalsonger i tvätten nu!

    När hon började kliva upp tidigare på morgnarna och fixade äggröra till frukost till mig så kände jag att min lust till kvinnan ökade igen! Vi har det bra nu och nu vill jag ha barn!


    Du låter då som ett riktigt kap, ställer samma fråga som någon här tidigare, Vad gör du för att hålla hennes intresse igång?

    Sen för att svara på din fråga, Ja, jag sköter min hygien, alltid nyduschad, nyrakad och väldoftande och rent hår.

    Vad gäller städning här hemma så är det redan jag som håller rent, det är jag som får ?påminna? min sambo om att detta är en delat ansvar vi har och att han också får tvätta, diska, städa badrum och dammsuga med jämna mellanrum.

    Jag tror inte riktigt på det där att ?Gör allting för din man så håller du hans intresse vid liv?

    Mitt intresse då? Ska inte jag också få äggröra på morgonen någongång? Kan inte han tvätta bort tandkrämsrester ur handfatet efter sig själv? Hade jag velat ha någon att städa efter och förbereda mat till var eviga dag hade jag skaffat mig ett barn!

    Måste också tillägga, att hade jag fått en dammsugare i julklapp hade han åkt ut snabbare än blixten, och dammsugaren hade han fått ta med sig!
  • Anonym (Ooops)
    Anonym (Almo) skrev 2017-11-15 10:26:42 följande:

    Du låter då som ett riktigt kap, ställer samma fråga som någon här tidigare, Vad gör du för att hålla hennes intresse igång?

    Sen för att svara på din fråga, Ja, jag sköter min hygien, alltid nyduschad, nyrakad och väldoftande och rent hår.

    Vad gäller städning här hemma så är det redan jag som håller rent, det är jag som får ?påminna? min sambo om att detta är en delat ansvar vi har och att han också får tvätta, diska, städa badrum och dammsuga med jämna mellanrum.

    Jag tror inte riktigt på det där att ?Gör allting för din man så håller du hans intresse vid liv?

    Mitt intresse då? Ska inte jag också få äggröra på morgonen någongång? Kan inte han tvätta bort tandkrämsrester ur handfatet efter sig själv? Hade jag velat ha någon att städa efter och förbereda mat till var eviga dag hade jag skaffat mig ett barn!

    Måste också tillägga, att hade jag fått en dammsugare i julklapp hade han åkt ut snabbare än blixten, och dammsugaren hade han fått ta med sig!


    Frågan är ju varför du stannar???
  • Underhill

    Fråga honom nästa gång om vad han gjorde på toa. Prata med honom om det. Man går för fasen inte in och runkar om man har en sugen partner. 


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (A)
    Pretorian IV skrev 2017-11-14 20:57:42 följande:
    Väldigt konstigt beteende!

    Jag drar väl också en rund ibland när frun är hemma, men det är ju för att hon hellre ligger och kollar smink/kläder/möbler/mm på datorn än vill ha sex. Inte lika ofta som har vill i vart fall.

    Och ni har bara varit ihop i 3 år, och börjar redan få den typen av problem...

    Ställ din kille mot väggen och fråga vad problemet är egentligen.
    Visst är det
  • Anonym (metoo)

    Å herre gud vilket aaaaaasssss... häng ut han på #metoo Drömmer

  • Anonym (Hm)
    Anonym (liam) skrev 2017-11-15 09:54:14 följande:

    Tråkigt läge!

    Men sköter du dina sysslor och hygien? Det är för en man väldigt oattraktivt om en kvinna låter gamla kläder ligga framme i flera dagar medans berget av kläder i tvättkorgen växer! Lika illa är det med disken, speciellt om hon låter den få stå kvar på bordet efter frukost! Ha som måtto att avsätta en halvtimma om dagen och gör ren toalett och handfat och dra ett extra varv med dammsugaren så ska du se att du får honom mer intresserad när han känner att du bryr dig om honom.

    Du kan gott kräva att han köper en dyrare dammsugare till dig med bra sug och olika munstycken för soffan och väggar.! Julklappstips?

    Vi hade samma problem som ni hade för ett par år sedan där jag sa att jag skulle lämna henne om hon inte skärpte sig. Hon avlivade då sin katt och började städa oftare. Hon t om klagar på om jag inte lägger ned mina kalsonger i tvätten nu!

    När hon började kliva upp tidigare på morgnarna och fixade äggröra till frukost till mig så kände jag att min lust till kvinnan ökade igen! Vi har det bra nu och nu vill jag ha barn!


    Oj vad hon måste slita med tjänster efter tjänster för att vara attraktiv i dina ögon, så vad måste du göra för att hon ska tycka om dig? Samma sak tillbaka eller? :)
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Jaha) skrev 2017-11-15 10:11:25 följande:

    Herre... och vad gör du för att hon ska va fortsatt attraherad av dig?

    När ett barn kommer in i bilden så kommer hon inte va intresserad av dina behov längre då är det en annan liten person som hon kommer förälska sig i och du kommer i andra hand

    Lycka till!


    True story då ett barn kommer till hemmet blir det vuxna barnet en ansvarslös lat vuxen man istället. Men Elias skrev inte att hon vill ha barn, han skrev att han vill ha barn. Hon kanske insett att hon kan jobba på hemtjänst och få betald uppskattning istället plus komma hem till en man som kan städa diska tvätta och sköta sin hygien självmant OCH älska henne villkorslöst.

    Jag hade velat ta hans inlägg vidare till en tråd där andra män kan svara om de håller med honom det vore intressant å se hur vanligt det verkar vara med den inställningen.
Svar på tråden Han runkar trotts att jag är HEMMA och VILLIG!!!