• Anonym (sveda i röven)
    Äldre 14 Nov 21:07
    9184 visningar
    8 svar
    8
    9184

    FÖRSTÖRT ANUS AV BUTTPLUGG?

    Behöver ingen förklaring så mycket mer än vad rubriken lyder. Men...
    Blir man förstörd i anus utav buttplugg? JAG ÄLSKAR DEN! Använder den ibland när jag ligger med min sambo. Problemet är att jag fått endel sprickor och blöder i anus. Har mini storleken, använder glidmedel osv. Men när jag gör nr 2 på toan så blöder jag ofta nu. Känner dock att hålet är mer "uttöjt" än vad det var innan, så då borde de ju inte blöda så? Eller? 
    Någon med samma problem? Kan även säga jag haft problem med detta mer eller mindre förut, men nu är de mer! Använder även salva mot sprickor där...

  • Svar på tråden FÖRSTÖRT ANUS AV BUTTPLUGG?
  • Anonym (Jahaj­a)
    Äldre 14 Nov 21:18
    #1

    Hört om anal inkontinens??
    Do NOT leave home unless you have paper and a place to hide!!!

  • Pretor­ian IV
    Äldre 14 Nov 22:33
    #2

    Låter inte speciellt sannolikt, speciellt inte om du har minsta storleken, att buttplugg är orsaken till dina problem, däremot kan den kanske förvärra problemen iom att den irriterar ett redan "skadat" område.

    Gå till en läkare och få det kontrollerat.

  • Anonym (ia)
    Äldre 14 Nov 23:38
    #3

    Anus är uttöjt
    Du blöder och har besvär
    Sedan frågar du om du förstört anus. Du är inte så bra på slutledningar va?

  • Anonym (om)
    Äldre 14 Nov 23:48
    #4

    Absolut ingen fara om du har haft en liten buttplug några ggr.

  • Anonym (.)
    Äldre 14 Nov 23:53
    #5

    Med tanke på att minsta buttpluggen är signifikant mindre än en bajskorv så lär du ju knappast vara uttänjd.

    Men blod låter inte bra. Uppsök läkare och fråga om analsex där så får du vettigare svar än här.

  • Äldre 15 Nov 09:02
    #6

    LOL! Bäst rubrik, och sammanfattar väldigt bra hela Familjeliv.

  • Underh­ill
    Äldre 15 Nov 09:27
    #7

    Blödning låter väl inte så hälsosamt direkt. Kanske kan hitta en lite mindre plugg att leka med och eller inte vara så snabb in med den?? 


    E vi överens så kör vi
  • Äldre 15 Nov 09:31
    #8
    Underhill skrev 2017-11-15 09:27:55 följande:

    Blödning låter väl inte så hälsosamt direkt. Kanske kan hitta en lite mindre plugg att leka med och eller inte vara så snabb in med den?? 


    Eller åtminstonde spotta lite på den först
Svar på tråden FÖRSTÖRT ANUS AV BUTTPLUGG?