• Mamma till S

    V 6+3 försvunna symtom!?

    Har sen inna jag plusade haft såå ömma bröst, knappt kunna sova på mage men nu, njae, ingenting knappt. Dom är ömma om jag känner på dom. :(

    Normalt att det kommer o går? Så orolig för missfall....

    Har mellanåt ganska stark mensvärk också, spär ju på det ännu mer bara! O varje gång vid toabesök känns det som att mensen kommer...

    usch, denna förbannade oro....

    Någon som haft samma lika där det gått bra?

  • Svar på tråden V 6+3 försvunna symtom!?
  • Molly57

    Graviditets symtom kan komma och gå, Det behöver inte betyda missfall. Försöker själv bli gravid med nummer två, förstår oron, man väntar bara tills vecka 12 för att andas ut. Mensvärken du känner har jag för mig kan vara livmodern som är och blir påverkad av graviditeten. Kram och lycka till!

  • Azby

    Vet att jag hade så förra graviditeten med. Jätteömma bröst ena dagen och nästa var det borta. Det gick lite fram och tillbaks det.

    Mensvärk hade jag inte överhuvudtaget med dottern. Är nu i vecka 6+3 med andra och hade jättemycket mensvärk i början. Tycker det i stort gått över nu iaf!

  • beso
    Mamma till S skrev 2017-11-14 21:59:29 följande:

    Har sen inna jag plusade haft såå ömma bröst, knappt kunna sova på mage men nu, njae, ingenting knappt. Dom är ömma om jag känner på dom. :(

    Normalt att det kommer o går? Så orolig för missfall....

    Har mellanåt ganska stark mensvärk också, spär ju på det ännu mer bara! O varje gång vid toabesök känns det som att mensen kommer...

    usch, denna förbannade oro....

    Någon som haft samma lika där det gått bra?


    Jag tycker att du ska be o få göra vul så du kan slappna av lite om allt ser bra ut. Det gör det säkert! Mina gravsymptom har också kommit o gått i alla graviditeter.. När jag fick tidigt missfall förra månaden så hade jag lika ömma brösten före som efter. Samt att blodet började utan någon smärta alls. Smärtan kom dag två o värst på dag tre. Förresten så kan jag säga att jag haft 7 supertidiga missfall..inget har börjat av värk..

    Håller tummarna!
Svar på tråden V 6+3 försvunna symtom!?