Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

    Seriöst - vill du se din fru ha sex med andra män?

    Helt klart en fantasi att hon har sex med andra. Ja, alltså det är min fantasi. Har inte nämnt detta för henne än. Vill inte att hon ska tro att jag inte tycker om henne, det gör jag och det är även därför jag vill ge henne möjlighet att ligga med andra. Tyvärr bor vi i en mindre stad och detta försvårar det hela.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Man36) skrev 2018-02-23 21:48:55 följande:

    Bor också i en mindre stad och förstår problemet. Men allt går att lösa. Min fru har heller aldrig varit så på. Men nu har hon börjat sms:a med en kollega och det verkar väldigt lovande då dom båda är på firmafest ikväll.


    Hoppas hon löper linan ut och har sex ikväll, utan dig. ;)
  • Anonym (Man)
    Anonym (manne) skrev 2018-02-25 08:11:08 följande:

    Det är otrohet för mig.


    Ok, då har vi olika syn på vad otrohet är. Om jag vill, och låter min flickvän ha sex men någon annan så gör hon inget fel i mina ögon. Om hon däremot träffar någon och har sex utan min kännedom och godkännande så tycker jag hon är otrogen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Man36) skrev 2018-02-27 12:21:53 följande:

    Helt underbart. Fick sms av henne på kvällen där hon frågade väd jag skulle tycka om att hon följde med F hem kanske över natten. Kan låva att jag vaknade många gånger av kåthet den natten. Men så härligt när jag hämtade henne på morgonen och vi åkte hem så hon kunde berätta alla härliga detaljer.


    Härligt! :)
  • Anonym (Man)
    Anders 386 skrev 2018-02-27 14:21:08 följande:

    Fantiserar ofta om att se min fru ha sex med en annan man. Men ser inte alls nån lockelse i att hon skulle ha sex med en annan man om jag inte är med. För mig är det det visuella som betyder allt. Vetskapen att hon är med en annan man utan mig skulle bara föda svartsjukan men inte tillföra nåt till lusten.

    Men troligen går det aldrig till mer än fantasi. Skulle knappast tro att min partner skulle vilja genomföra det. Kanske i sin fantasivärld - men inte i verkligheten.


    Inte ens om ni fantiserar om detta i verkligheten, hon utför själva handlingen, och sen kommer hem och berättar om detta? Själv tycker jag det vorr väldigt upphetsande. Skulle hon runka mig lite lätt samtidigt som hon berättar vad hon gjort skulle jag nog komma inom en minut. Men även i vårt fall stannar detta som en fantasi skulle jag tro, tyvärr. :)
  • Anonym (Man)
    svenskitelge skrev 2018-02-27 15:38:27 följande:

    Vi var på en swingerskryssning för ett tag sen och vi stämde träff med ett par redan på terminalen. Vi gick direkt till vår hytt och delade på en flaska vin. 

    Sedan var det dags för dom att gå till sin hytt med bagaget. 

    På något sätt blev det att min fru hjälpte den andra mannen med väskorna medans kvinnan blev kvar hos mig.

    Hon hoppade in i duschen för en snabb dusch och kom ut helt näck. 

    Kunde inte låta bli att smeka henne medans hon skulle föna håret och snart slickade jag henne på sängen.

    Tänkte att snart kommer de in genom dörren men de dröjde, hade mina misstankar om att de knullade i deras hytt.

    Blev så att jag knullade henne ganska hårt och snabbt och sprutade på hennes bröst och haka.

    Sedan när vi piffat till oss kom de in i hytten, jag kysste min fru och kände på smaken och doften att hon också haft sex.

    Senare fick hon berätta i detalj vad de hade gjort och jag blev galet kåt.


    Trevligt!
Svar på tråden Seriöst - vill du se din fru ha sex med andra män?