• Anonym (Berra­)
    Äldre 15 Nov 17:39
    2816 visningar
    24 svar
    24
    2816

    Vilken av dessa två tjejer skulle ni helst vilja ha grabbar?

    Tjej nr 1:

    Svårflörtad, lite stroppig, kall och ganska så tystlåten.

    Ser sjukt bra ut, men få sexpartners.

    Tjej nr 2:

    Lite kaxig och högljudd, men väldigt kärleksfull mot dig och omtänksam. Ser inte lika bra ut som tjej nr 2, men ändå väldigt söt och fin. Många sexpartners.

    Vilken väljer ni?

  • Svar på tråden Vilken av dessa två tjejer skulle ni helst vilja ha grabbar?
  • Anonym (H)
    Äldre 15 Nov 17:43
    #1
    +2

    Hon med mesta rumpdallret.

  • Anonym (bitch­es)
    Äldre 15 Nov 17:44
    #2

    Gillar inte högljudda och klängiga kvinnor så får bli nummer 1. Gillar sjukt snygga tjejer med attityd också och blir gärna hennes exklusiva lover som hon kommer att minnas länge;)

  • Anonym (Ingen tvekan­.)
    Äldre 15 Nov 17:48
    #3

    Ettan!

    Tvåan låter omogen och inte speciellt selectiv.

  • Anonym (Bär)
    Äldre 16 Nov 12:24
    #4

    Det här säger mig ingenting. "Stroppig" är en negativ värdering från dig. Jag kanske uppfattar alt 1 som någon med integritet, hjärna och som lite motstånd. Alt 2 som en dussintjej som ligger runt och är ointressant som person.

    Jag skulle valt den jag var mest intresserad av.

  • Äldre 16 Nov 12:32
    #5
    +2

    Gör om och gör rätt, sexpartners spelar ingen roll men båda verkar ju ha attitydsproblem och vara osäkra människor. Jag väljer alternativ tre internet runka..

  • Anonym (annm)
    Äldre 16 Nov 12:50
    #6
    Anonym (Berra) skrev 2017-11-15 17:39:03 följande:
    Tjej nr 1:

    Svårflörtad, lite stroppig, kall och ganska så tystlåten.
    Ser sjukt bra ut, men få sexpartners.

    Tjej nr 2:

    Lite kaxig och högljudd, men väldigt kärleksfull mot dig och omtänksam. Ser inte lika bra ut som tjej nr 2, men ändå väldigt söt och fin. Många sexpartners.

    Vilken väljer ni?
    Den som är uppenbart intresserad av dig för det är väl inte så att du inte ens känner dem utan bara funderar på att kontakta dem.
  • Anonym (Bär)
    Äldre 16 Nov 14:38
    #8
    Anonym (annm) skrev 2017-11-16 12:50:40 följande:

    Den som är uppenbart intresserad av dig för det är väl inte så att du inte ens känner dem utan bara funderar på att kontakta dem.


    Ok, första bästa, lägsta bud, låter bra.
  • Äldre 16 Nov 14:44
    #9

    2:an alla dagar i veckan. Kall och stroppig låter ganska otrevligt. Jag är oförmögen att flörta så svårflörtad är inte heller så bra. Jag är också tystlåten så det skulle bli ganska tyst...

  • Äldre 18 Nov 02:44
    #11

    Ingen!!

  • Anonym (Anna)
    Äldre 18 Nov 03:01
    #12
    Anonym (Bär) skrev 2017-11-16 12:24:48 följande:

    Det här säger mig ingenting. "Stroppig" är en negativ värdering från dig. Jag kanske uppfattar alt 1 som någon med integritet, hjärna och som lite motstånd. Alt 2 som en dussintjej som ligger runt och är ointressant som person.

    Jag skulle valt den jag var mest intresserad av.


    Detta svar gav mig hopp för mänskligheten.

    Jag är tjej men vafan, välj mig för att du faller för mig inte för att du läser på din manual "Hon ska vara så, så så"

    Stroppig är ju ett annat ord för bra självförtroende som andra är avundsjuk på.

    Eller vad är skillnaden på stroppig/kaxig ?
  • Anonym (Tonår­ingar)
    Wed 29 May 2019 17:10
    #13
    Anonym (Berra) skrev 2017-11-15 17:39:03 följande:

    Tjej nr 1:

    Svårflörtad, lite stroppig, kall och ganska så tystlåten.

    Ser sjukt bra ut, men få sexpartners.

    Tjej nr 2:

    Lite kaxig och högljudd, men väldigt kärleksfull mot dig och omtänksam. Ser inte lika bra ut som tjej nr 2, men ändå väldigt söt och fin. Många sexpartners.

    Vilken väljer ni?


    Jag gissar på att tonåringar väljer alternativ 2 eftersom hon syns och hörs mycket 
  • Anonym (Tonår­ingar)
    Thu 5 Mar 2020 21:40
    #14

     


    Anonym (Berra) skrev 2017-11-15 17:39:03 följande:

    Tjej nr 1:

    Svårflörtad, lite stroppig, kall och ganska så tystlåten.

    Ser sjukt bra ut, men få sexpartners.

    Tjej nr 2:

    Lite kaxig och högljudd, men väldigt kärleksfull mot dig och omtänksam. Ser inte lika bra ut som tjej nr 2, men ändå väldigt söt och fin. Många sexpartners.

    Vilken väljer ni?



    Lyckas blyga tjejer mest. Och finns det verkligen unga vuxna tjejer som är kaxiga?
  • Anonym (Nyski­ld)
    Thu 5 Mar 2020 21:46
    #15

    Eftersom jag ganska nyligen är skild och enbart haft sex med samma kvinna senaste 15åren (sedan hon som skilde sig från mig och jag träffades) och innan det bara haft en enda innan så tar jag mer än gärna nummer två.

    Jag känner mig inte tillräckligt van för att kunna ta hand om nummer 1, men nummer två kan antagligen ta hand om mig trots nervositet osv. Känns som någon jag skulle kunna ge det sexuella ansvaret till med varm hand och känna mig trygg med det.

  • Anonym (Kvinn­a)
    Thu 5 Mar 2020 21:49
    #16

    Att du blandar in antalet sexpartners säger mer om din personlighetstyp än om dem. Att du sedan listar dem utefter egenskaper och utseende gör att jag hoppas att båda ratar dig.

    Tjejer är ingen marknad där du plockar ut en skräddarsydd person, ett tips nästa gång du ska välja en tjej är att välja någon som du känner starka känslor för.

  • Anonym (jas)
    Thu 5 Mar 2020 21:59
    #17

    Skulle inte välja någon av dom. Ingen av dom skulle troligen passa med mig. Jag vill ha en snäll och ödmjuk tjej. En tjej som inte behöver bevisa något och inte behöver visa sig kaxig eller stroppig. Jag vill ha en tjej som ser andra en som hjälper dom som har det svårt. En som är inte själv förstår att hur underbar hon är utan bara lever livet och som jag kan hitta på romantiska utflykter med.

  • Anonym (Peter­)
    Thu 5 Mar 2020 22:30
    #19
    Barricade skrev 2020-03-05 22:24:00 följande:

    Sex är viktigt i en relation. Den lösaktiga har troligen mer erfarenhet och kunskap om sin lust.

    Kärleksfull e bättre än snygg

    Båda ser ut som vinhaggor efter 55 ????????


    Jättekul då så många män tror de är Brad Pitt!
  • Anonym (Adam)
    Thu 5 Mar 2020 23:13
    #21
    Anonym (H) skrev 2017-11-15 17:43:47 följande:

    Hon med mesta rumpdallret.


    Henne skulle jag välja med!
  • Anonym (Nyski­ld)
    Thu 5 Mar 2020 23:14
    #22
    Anonym (Peter) skrev 2020-03-05 22:30:36 följande:
    Jättekul då så många män tror de är Brad Pitt!
    Jag har faktiskt fått höra mer än en gång att jag är lik just Brad Pitt fast oattraktiv. Ansiktsdrag osv.

    Så jag skall börja presentera mig som Brad Pitts fule lillebror. Det borde ge brudar det med. 
  • Anonym (Peter­)
    Thu 5 Mar 2020 23:40
    #23
    Anonym (Nyskild) skrev 2020-03-05 23:14:40 följande:

    Jag har faktiskt fått höra mer än en gång att jag är lik just Brad Pitt fast oattraktiv. Ansiktsdrag osv.

    Så jag skall börja presentera mig som Brad Pitts fule lillebror. Det borde ge brudar det med. 


    Humor håller bättre i längden än utseende ändå!
  • Anonym (stött på)
    Sun 20 Feb 2022 15:15
    #24
    Anonym (jas) skrev 2020-03-05 21:59:01 följande:

    Skulle inte välja någon av dom. Ingen av dom skulle troligen passa med mig. Jag vill ha en snäll och ödmjuk tjej. 


    Är det inte mer nummer1? Har du stött på kaxiga tjejer i vardagen?
Svar på tråden Vilken av dessa två tjejer skulle ni helst vilja ha grabbar?