• Äldre 16 Nov 08:08
    1555 visningar
    2 svar
    2
    1555

    Utroskap

    Jeg er 20 år eldre en kona min. Vi har to små jenter på 8 og 6 år sammen men jeg har fire voksne barn fra en tidligere relasjon. Vi er to personer som alltid har likt sex. Plutselig rett etter den minste datteren var født så miste kona min nærmest alt interesse for sex. Jeg syntes det var litt merkelig og vi diskuterte det mye uten at ting ble bedre. Etter noen år så tok seg sexlivet opp igjen. Men for noen dager siden så snakket vi en god del om sexliv og det som skjedde under den her tiden. Det kom da frem at hun hadde vert interessert av en annen man under den tiden men han var ikke interessert. Jeg spurte om vad som skulle ha skjedd hvis han var interessert og hun svarte at hun ikke visste. Han var lykkelig gift med barn og på tur at forlate hjemplassen våres til en ny jobb veldig langt vekk. Jeg spurte da igjen om det faktisk var mulig at hun hadde hatt sex med han hvis han var interessert den gangen og svaret var at det nok er godt mulig at det blitt så.
    Nå er det så at hun før vi ble sammen var elskerinne til en gift mann så situasjonen i seg er ikke ny for hun.
    Det jeg lurer på nå er om jeg skal føle uro for at hun faktisk kan tenke seg å ha sex med noen annen hvis muligheten og situasjonen er den rette.

  • Svar på tråden Utroskap
  • Stårsc­han
    Äldre 16 Nov 08:31
    #1

    Om ert sexliv idag är bra så tycker jag inte att du ska fundera så mycket mer över detta. Hon är ju ärlig och berättar hur det har varit. Risken att den man älskar dras till någon annan kommer man aldrig ifrån, och jag tror att ett visst mått av osäkerhet är lite av ett måste för att man inte ska börja ta varandra för givet. Om allt är bra mellan er så tror jag att hon själv ser till att undvika "rätt tillfällen" att vara otrogen.

  • Äldre 16 Nov 16:53
    #2
    Takk for svar. Vårt sexliv idag er litt som så. Fungerer ikke helt, jeg jobber mye og hun jobber og en god del. Jeg er vekk fra hjemmet i dager når jeg jobber noe som innebærer at hun er alene med de små damene i opp til en uke. Det her sliter selvfølgelig på kona min, men og på meg.
Svar på tråden Utroskap